جاباما
۳۸۳۱۱۱
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

ویدیویی حیرت انگیز از آبشار آنجل؛ بلندترین آبشار دنیا

آبشار آنجل لقب بلندترین آبشار دنیا را در اختیار دارد. خیلی از مردم دنیا به اشتباه تصویر می‌کنند که آبشار نیاگارا دارای عنوان بلندترین آبشار دنیا است اما در حقیقت این‌طور نیست. آبشار نیاگارا «بزرگ‌ترین آبشار دنیا» است و از حیث وسعت و حجم آبی که از دهانه‌ی آن فرو می‌ریزد، از هر آبشار دیگری سرتر است.

وب سایت گجت نیوز: آبشار آنجل لقب بلندترین آبشار دنیا را در اختیار دارد. خیلی از مردم دنیا به اشتباه تصویر می‌کنند که آبشار نیاگارا دارای عنوان بلندترین آبشار دنیا است اما در حقیقت این‌طور نیست. آبشار نیاگارا «بزرگ‌ترین آبشار دنیا» است و از حیث وسعت و حجم آبی که از دهانه‌ی آن فرو می‌ریزد، از هر آبشار دیگری سرتر است.

اما بلندترین، لقبی است که به‌راستی شایسته‌ی آبشار آنجل است. این آبشار بسیار زیبا که در کشور ونزوئلا قرار گرفته است، حدود ۳۲۱۲ فوت (۹۸۰ متر) ارتفاع دارد و به گفته‌ی افرادی که آن را از پایین مشاهده می‌کنند، مانند یک آبشار جادویی است که از آسمان در حال ریزش است! به دلیل ارتفاع زیاد آب ریخته شده از دهانه‌ی این آبشار و فشار بالای آن، ابرهایی از قطرات آب تا چند ده متر تشکیل می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که دهانه‌ی آبشار از سطح زمین تقریبا غیرقابل دیدن باشد.
این ویدیوی هوایی، ارتفاع حیرت‌انگیز آبشار آنجل را نشان ‌می‌دهد.

به همین دلیل به‌تازگی هنرمندی به نام Jermaín Odremán ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده است که به‌طور واضح، دهانه‌ی این آبشار و مسیر ریزش آب از آن را نشان می‌دهد. این ویدیو توسط پهپاد تهیه شده است و بعد از چند متر پرواز بر فراز رودخانه، به بالای کوه می‌رود و سپس با یک حالت سقوط مانند، آبشار آنجل را با ابهت تمام به تصویر می‌کشد.

نحوه‌ی شکل‌گیری بسیار منحصربه‌فرد این آبشار زیبا نیز در ویدیو مشخص است؛ برای تشکیل این آبشار، آب رودخانه ابتدا به داخل صخره‌ها و سنگ‌ها می‌رود و بعد از چند متر، با یک حالت عجیب از میان شکاف‌ها بیرون می‌آید و یک فضای جادویی را شکل می‌دهد.
بنابراین بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم این ویدیوی حیرت‌انگیز از بلندترین آبشار دنیا را تماشا کنید.
جالب است بدانید که نام آبشار آنجل به افتخار اولین خلبانی که بر فراز آن پرواز کرده است، انتخاب شده است. جیمز آنجل (James Angel) اولین خلبان آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۳۳ میلادی یک پرواز موفقیت‌آمیز بر فراز این آبشار رویایی داشته است. او ۲۳ سال بعد در جریان یک حادثه‌ی هوایی شدید مجروح شد و پس از فوت، بازماندگان او خاکسترش را بر فراز آبشار آنجل پخش کردند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ویدیویی حیرت انگیز از آبشار آنجل؛ بلندترین آبشار دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج