۳۸۳۲۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی یک ربات احساساتی در نمایشگاه برلین

یک ربات کوچک و زیبای انسان‌نما این هفته در نمایشگاه فناوری IFA ۲۰۱۶ رونمایی شد. این ربات که سانبوت (Sanbot) نام دارد، تنها نژاد از ربات‌ها است که دارای چهره مهربان و شخصیت موقر بوده و گاهی اوقات دمدمی است.

خبرگزاری ایسنا: یک ربات کوچک و زیبای انسان‌نما این هفته در نمایشگاه فناوری IFA ۲۰۱۶ رونمایی شد. این ربات که سانبوت (Sanbot) نام دارد، تنها نژاد از ربات‌ها است که دارای چهره مهربان و شخصیت موقر بوده و گاهی اوقات دمدمی است.

این ربات‌ها برای منزل در نظر گرفته شده‌اند و بعضی از آنها نیز برای مکان‌های عمومی مانند موزه‌ها، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس طراحی شده‌اند. اما در نهایت هدف همه آنها برطرف کردن نیازهای انسانها است. مسافران در فرودگاه شنژن چین این رباتها را ملاقات کرده‌اند زیرا گروهی از این ربات‌ها مدتی است که در این فرودگاه مستقر شده و اطلاعاتی را در اختیار مسافران قرار می دهند.

این ربات که کمتر از یک متر ارتفاع دارد با هدف ایجاد احساس خوب و مثبت در انسانها طراحی شده است. سانبوتدارای یک صفحه نمایش لمسی است که به یک سیستم مبتنی بر لینوکس که در زیر سر آن قرار دارد مجهز شده است.
معرفی یک ربات احساساتی در نمایشگاه برلین

این ربات دارای چشمهایی با مژه‌های بلند دیجیتال است. بازوهای این ربات مانند باله‌های دلفین نوسان داشته و همه این ویژگی‌ها، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. سان‌بوت دارای حسگرهای متعدد در اطراف سر و صورت و بازوهای خود است.

این ربات همچنین دارای گونه های برآمده است که به لمس انسان‌ها پاسخ می‌دهد.
معرفی یک ربات احساساتی در نمایشگاه برلین

ربات کمک‌رسان سانبوت مجهز به سه عدد دوربین، یک پروژکتور و حسگرهای متنوع است. از این سه دوربین یکی برای امنیت، یکی برای تماس‌های ویدئویی و دوربین دیگر که سه بعدی نیز هست برای آگاهی از فضای اطراف در نظر گرفته شده است.

این ربات جنبه یک همدم خانگی را داشته و در کارها نیز به صاحبخانه کمک می‌کند. البته علاقمندان به داشتن این رباتها باید بدانند که قیمت آن ارزان نبوده و برای داشتن هر یک از آنها باید هزینه زیادی بپردازند

قیمت اولیه هر یک از ربات‌های سانبوت شش هزار دلار است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
معرفی یک ربات احساساتی در نمایشگاه برلین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج