۳۸۳۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دختران بانک سرمایه مغلوب چین شدند

تیم والیبال بانک سرمایه سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را مقابل تیم بایا ارمی چین واگذار کرد.

خبرگزاری فارس: مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، از امروز در سالن آلونته آرنا اسپورت آغاز شد. در این روز از رقابت‌ها تیم والیبال دختران بانک سرمایه به مصاف تیم بایا ارمی چین رفت.

شاگردان مایدا که با کسب یک پیروزی و یک شکست در مرحله نخست این رقابت‌ها به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کردند، در مرحله دوم با تیم‌های چین، چین تایپه و تایلند هم گروه شده و در گام نخست این مرحله به مصاف تیم بایا ارمی چین رفتند.

تیم دختران بانک سرمایه هر چند در این دیدار نمایش قابل قبولی داشت اما با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد تا دومین شکست در کارنامه شاگردان مایدا ثبت شود.

تیم والیبال بانک سرمایه این دیدار را با ترکیب شبنم علیخانی، زینب گیوه، شکوفه صفری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، نگار کیانی و فرنوش شیخی آغاز کرد. چینی‌ها از همان ابتدای بازی موفق شدند با عملکرد مثبت در دریافت و دفاع، چند امتیاز پیاپی از ایران بگیرند. در ادامه بازیکنان ایران توانستند چند امتیاز کسب کرده و اختلاف امتیاز را کاهش دهند.

با وجود سرویس‌های خوب چینی‌ها، بازیکنان ما در ست اول در دریافت نمایش خوبی داشتند اما قد بلند بازیکنان تیم چین منجر شده بود دفاع ایران روی آبشارهای بلند این تیم دچار مشکل شود. در نهایت تیم چین اولین ست این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود تمام کرد. تا یک بر صفر پیش بیفتد.

ست دوم در حالی آغاز شد که مایدا دست به چند تعویض در ترکیبش زد. نگین شیرتری جایگزین علیخانی شد و باقرپور به جای شکوفه صفری به میدان آمد. در ابتدای ست هر دو تیم یک به یک امتیاز می‌گرفتند. در ادامه اما این شاگردان مایدا بودند که با نتیجه ۶ بر ۳ از بایا ارمی چین پیش افتادند. اما چینی‌ها اختلاف امتیاز را جبران کردند و در امتیاز ۹ بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه شاگردان مایدا به دلیل برخی اشتباهات که در دریافت داشتند از حریف عقب افتادند و از طرفی سرویس‌های خوب بازیکنان چین نتیجه را به سود این تیم تمام کرد. چینی‌ها ست دوم را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کردند و ۲ بر صفر پیش افتادند.

ست سوم در حالی آغاز شد که مایدا باز هم دست به تعویض زد. شکوفه صفری به زمین بازگشته بود و فرنوش شیخی از زمین خارج شده بود. ۴ امتیاز نخست این ست به تیم بایا ارمی رسید. اولین امتیاز ایران را مهسا کدخدا به دست آورد. دو تیم در امتیاز ۸ بر ۵ به سود چین به اولین وقت استراحت فنی رفتند. بازیکنان ایران در ادامه همچنان در دریافت آبشارهای قدرتی و سهمگین چینی‌ها با مشکل مواجه بودند.

مایدا تقاضای وقت استراحت کرد تا روند امتیازگیری بازیکنان بایا ارمی را متوقف کند. اما تیم چین همچنان امتیاز کسب می‌کرد و اختلاف پوئن را به عدد ۶ رسانده بود. امتیاز سرویس چملانیان نتیجه را ۱۲ بر ۷ کرد. با این حال برتری همچنان با تیم چین بود. در نهایت تیم چین این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود خود تمام کرد تا در نهایت ۳ بر صفر برنده این دیدار شود.

تیم والیبال بانک سرمایه در چهارمین دیدار خود فردا به مصاف تیم والیبال چین تایپه خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج