۳۸۳۳۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

برخورد جدی پلیس با مزاحمين نواميس

سردار حسين ساجدي‌نيا در خصوص طرح برخورد پليس با مزاحمين نواميس اظهار داشت: طرح برخورد با مزاحمين نواميس همچنان با جديت بيشتر پليس ادامه دارد اما به دليل اين که اين برخوردها در امر اطلاع رساني کم‌تر انجام مي‌شود اين برخوردها به چشم نمي‌آيد .

باشگاه خبرنگاران جو ان : سردار حسين ساجدي‌نيا در خصوص طرح برخورد پليس با مزاحمين نواميس اظهار داشت: طرح برخورد با مزاحمين نواميس همچنان با جديت بيشتر پليس ادامه دارد اما به دليل اين که اين برخوردها در امر اطلاع رساني کم‌تر انجام مي‌شود اين برخوردها به چشم نمي‌آيد .

وي با بيان اين که اين مزاحمت‌ها نسبت به سال هاي قبل به ميزان قابل توجهي کاهش پيدا کرده است گفت: ميزان مزاحمت‌هاي نواميس در سال‌هاي قبل درصدي از تماس‌هاي مردم را با پليس را در بر مي‌گيرد در حالي که اکنون اين تماس‌ها به صورت قابل توجهي کاهش پيدا کرده است .

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ در خصوص برخورد ماموران انتظامي با مزاحمين نواميس گفت: در مناطقي که معمولا مشکلاتي در خصوص مزاحمت نواميس وجود داشته تيم‌هاي مورد نظر خود را همراه با ماموران قوه اعزام کرديم تا با توجه به شرايط موجود برخورد لازم با اين گونه افراد متخلف صورت گيرد.

سردار ساجدي‌نيا با بيان اين که ساعت‌هاي مختلفي در طول شبانه روز به طور مثال در هنگام شب، ‌پيش از ظهر و يا نزديک به مراکز آموزشي و دانشگاه‌ها اين مزاحمت‌ها صورت مي‌گرفت گفت: خوشبختانه با برخوردهاي مطلوب پليس با اين مجرمين شاهد کاهش اين تخلفات در اين مناطق بوديم.

وي در خصوص برخورد با افرادي که همراه با خودرو مزاحم نواميس مردم مي‌شوند گفت: در وهله اول مدارک رانندگان اين خودروها گرفته شده و بنا به مجوزي که پليس از سوي مرجع قضايي دارد اين خودروها ظرف مدت يک هفته تا سه ماه در پارکينگ متوقف خواهند شد.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ افزود: اگر خانمي که دچار اين مزاحمت از سوي فرد متخلف شده،‌ تقاضاي شکايت از پليس کند فرد متخلف از سوي پليس براي سپري کردن مراحل قانوني خود به مراجع قضايي تحويل داده خواهد شد.

سردار ساجدي نيا تاکيد کرد: پليس به هيچ عنوان مقام شاکي نخواهد داشت و فقط به عنوان پيگير کننده خواهد بود و هم چنين با توجه به حکم مراجع قضايي با متخلفان برخورد مي‌کند.

وي افزود: اگر جرم براي پليس در اين گونه تخلف‌ها مشهود باشد قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد که در وهله اول فرد متخلف به مقر انتظامي منتقل شده و در صورتي که خانمي که مورد مزاحمت قرار گرفته از وي شکايت کند براي آن شخص پرونده تشکيل مي‌دهيم تا مرجع قضايي با توجه به گزارش پليس به تخلف وي رسيدگي کند.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ در خصوص برخورد جدي پليس با آرايشگاه‌هاي بدون مجوز گفت: از امروز پليس با توجه به شناسايي‌هايي که از قبل صورت داده است با آرايشگاه‌هاي بدون مجوز و همچنين مراکز خالکوبي سطح شهر برخورد جدي خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      پس تا الان شوخی گرفته بودن!!!؟؟

    • شهرزاد

      به نظر من که مزاحمت ها اصلا کم نشده. خشونت نسبت به زنان حتما به معنی کتک زدن با کمربند نیست. گاهی یک نگاه آلوده می تونه مصداق خشونت باشه. من خیلی وقته دیگه واسه پیاده روی نمیرم پارک، چون یا بد بهت نگاه می کنن یا تیکه می اندازن طوری که پشیمون میشی از پیاده روی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خاطر اینکه مشکل ریشه ای حل نمیشه

    • 123

      ما كه چيزي نديديم

    • سمي

      يه روز تو تاكسي يه آقايي مزاحم خانمي شد. راننده نگه داشت زنگ زد به پليس
      خدا شاهده تا كلانتري يه ايستگاه اتوبوس فاصله بود جوري كه ميشد كلانتري رو از دور ببيني
      نشون به اون نشون كه تاكسي و مسافراش كه ما باشيم 45 دقيقه ايستاد بعد خسته شديم و رفتيم مزاحمه هم خوشحال و خندون رفت خونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج