۳۸۳۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت فروش آپارتمان در تهران

دوروز پيش يك مقام مسوول دولت در تشریح تحولات تازه مسکن، تثبیت یا احتمال کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن برای ماه‌های آتی را پیش‌بینی کرد.

دنیای اقتصاد: دوروز پيش يك مقام مسوول دولت در تشریح تحولات تازه مسکن، تثبیت یا احتمال کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن برای ماه‌های آتی را پیش‌بینی کرد.

این مساله در حالی است که اکثر بنگاهداران مسکن در مناطق مختلف تهران براین باورند که پیش‌بینی اين مقام مسوول از وضعیت آینده قیمت‌ها در بازار مسکن غیرممکن است!

فقط سیم کارت ایرانسل ارزان مانده است

یکی از مشاوران املاک فعال در محدوده خیابان میرزای شیرازی درباره پیش‌بینی رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تعداد روزافزون سازنده‌ها در بازار مسکن باعث شده تا اکنون ساخت و ساز به عنوان یکی از اولین‌های صنعت در مملکت شناخته شود.

وی در ادامه افزود: اکثر افرادی که در شغل شان درآمد کافی نداشتند و به نوعی ورشکسته شدند یا افراد بدون مشغله کاری به شغل ساخت و ساز روی آورده اند و همین موضوع باعث شده است تا قیمت‌های پیشنهادی فروشی از بازه وسیعی برخوردار شود که اکثر نرخ‌های اعلام شده غیرواقعی هستند.

این مشاور املاک همچنین تاکید کرد: به نظر می‌رسد گفته اين مقام مسوول بدون اطلاعات دقیق از وضعیت بازار خرید و فروش مسکن باشد، زیرا بازار مسکن مدت زیادی است که افسار گسیخته شده است و هر سازنده و هر فروشنده‌ای آنطور که می‌پسندند قیمت دلخواه شان را تعیین می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تنها کالایی که ارزان باقی مانده و قیمتش نه تنها با افزایش روبه‌رو نشده است بلکه برای فروش آن امتیازهای دیگری هم در نظر گرفته می‌شود، سیم کارت ایرانسل است و جزو محالات است که قیمت واحدهای مسکونی در ۲ تا ۳ ماه آخر سال بدون افزایش حتی به صورت ثابت باقی بماند.

کاهش قیمت به آرزو تبدیل شده است

در سیستم سیاست‌های دولت گاهی مواقع اگرچه مسوولان یا کارشناسان با حقیقت امر آشنا هستند، اما ترجیح می‌دهند در ازای اعلام حقیقت، پنهان‌کاری کنند تا شاید از این طریق بتوانند از ادامه روند معضل پیشگیری کنند.

بنگاهدار املاکی در یکی از محله‌های جنوب تهران با اشاره به این مساله در ادامه خاطر نشان کرد: علائمی که این روزها در بازار مسکن مبنی بر کاهش یا ثبات قیمت فروش واحدهای مسکونی باشد، دیده نمی شود به همین دلیل مشخص نیست که رییس سازمان ملی زمین و مسکن بر اساس چه شواهدی چنین پیش‌بینی را عنوان کرده است!
وی تاکید کرد: شاید فشارهای کاری یا دولتی باعث شده تا وی چنین اتفاقی را پیش‌بینی کند.

این بنگاهدار تصریح کرد: کاهش قیمت مسکن آرزوی ما است اما حداقل ثبات قیمت بیشتر قابل درک است تا کاهش قیمت.

قیمت فروش آپارتمان در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج