۳۸۳۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محمدحسین لطیفی سریال می‌سازد

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: با بازگشت گروه فیلم و سریال در این شبکه مجموعه تلویزیونی با محوریت زندگی محمدکاظم ساروقی به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: با بازگشت گروه فیلم و سریال در این شبکه مجموعه تلویزیونی با محوریت زندگی محمدکاظم ساروقی به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید می‌شود.

نشست خبری محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صبح امروز با محوریت اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۵۰ برگزار شد.

محمدحسین لطیفی سریال می‌سازد

محمدزاده در این نشست گفت: طرح ۱۴۵۰ به جهت غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین سایر اعضای خانواده با محوریت رسانه ملی و با دو شبکه تخصصی رادیویی و تلویزیونی قرآن و معارف سیما در شبکه‌های مختلف ملی و سازمانهای مربوطه برگزار شد.

وی با بیان اینکه محوریت این طرح سوره حدید بود افزود: سوره حدید سوره‌ای است که به فرمایش امام صادق(ع) در دسته آغازین آن برای فهم بهتر نسلهای آخر‌الزمانی نازل شده است تا این نسلها فهم بهتر و دقیقی داشته باشند.

محمدزاده اضافه کرد: موضوعات این سوره شامل سبک زندگی ایرانی - اسلامی، اقتصاد مقاومتی، دوران رشد انسانها، مراحل تکامل آنها، سرنوشت هدایت انسانها، و هدف بعثت پیامبران و نحوه پدید آمدن آهن را شامل می‌شود که این طرح با توجه به فراگیر بودن و چند ضعلی بودن آن بخشی از منویات مقام معظم رهبری را پاسخگو است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اضافه کرد: حفظ سوره حدید باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان و زمینه‌ساز حفظ و درک مفاهیم قرآنی در بین آنها شده است.

محمدزاده تصریح کرد: این طرح توانسته با ۳ جشنواره همخوانی و جمع‌خوانی سوره حدید، جشنواره عکاسی و همچنین جشنواره خشنویسی سوره حدید را در کنار این شبکه‌ها داشته باشد و با استقبال بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه مشارکت در این طرح نسبت به سالهای گذشته خیلی مطلوبتر بوده است، گفت: این طرح قرآنی صرفا یک وظیفه رسانه‌ای و قرآنی نبوده و به یک مطالبه عمومی از سوی جامعه و مخاطبان تبدیل شده است.

وی از برگزاری اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۵۰ در روز شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در مرکز همایشهای صدا و سیما خبر داد و گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های ۲ و افق سیما روی آنتن می‌رود و مهمان ویژه این مراسم که با حضور علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود یکی از سران قوه و شخصیت‌های قرآنی و فرهنگی کشور است.

محمدزاده ادامه داد: در این مراسم تجلیل از خانواده‌های قرآنی شهدای منا نیز برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به برگزاری بخش بین‌الملل طرح قرآنی ۱۴۵۰ توضیح داد: بازخوردهای این طرح که از کشورهای همسایه گرفته شده نشان داده که شبکه‌های قرآنی رسانه ملی و رصد آن در کشورهای دیگر در حال انجام است و به دلیل دارا بودن شبکه الکوثر و زبان عربی این طرح مسئله انجام و قابلیت اجرایی شدن را دارد.

مدیر شبکه قرآنی و معارف سیما در پایان گفت: از چند هفته گذشته تولید فیلم و سریال در این شبکه آغاز شده و احتمال تولید مجموعه تلویزیونی جدید در این شبکه برای پخش در ایام محرم و صفر وجود دارد که در این میان فیلمنامه سرگذشت زندگی محمدکاظم ساروقی که توفیق حفظ قرآن کریم در یک شب را داشته است از سوی محمدحسین لطیفی به شبکه ارائه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج