۳۸۳۴۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیما دهقان از تئاتر «جاودانگی» گفت

نیما دهقان که به تازگی اجرای نمایش «جاودانگی» را آغاز کرده تأکید کرد که این نمایش هیچ ارتباطی به رمان میلان کوندرا ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نیما دهقان که به تازگی اجرای نمایش «جاودانگی» را آغاز کرده تأکید کرد که این نمایش هیچ ارتباطی به رمان میلان کوندرا ندارد.

این هنرمند در گفت‌وگو با ما ادامه داد: انسان دوست دارد به مدینه فاضله و جاودانگی برسد و یکی از راه‌های رسیدن به این آرزو، انتخاب مهاجرت است و نمایش ما درباره همین مقوله است که البته چگونگی نشان دادن و تکنیک اجرایی آن مهم است.

نیما دهقان از تئاتر «جاودانگی» گفت

او با اشاره به اینکه این نمایش به شیوه خاصی اجرا می‌شود، افزود: واقعا قصد ندارم روشنفکربازی دربیاورم اما دوست دارم ذهن تماشاگر برای دیدن این نمایش خالی از هر گونه تصویری باشد چون می‌خواهم کاملا او را درگیر کار کنم. بنابراین علیرغم علاقه‌ای که به دوستان عکاس تئاتر دارم، از آن‌ها خواسته‌ام فقط سه روز پایانی اجرا در کنار ما باشند و عکاسی کنند.

دهقان اضافه کرد: شکل ارائه نمایش ما به گونه‌ای است که نمی‌خواهیم هیچ تصویری از کار منتشر شود. به همین دلیل علیرغم اینکه بسیاری از عکاسان تئاتر دوستان صمیمی‌ام هستند، عکاسی از این نمایش ممنوع است هر چند که ما هم خیلی دلمان می‌خواهد مانند هر گروه دیگری عکس‌های زیادی از کارمان داشته باشیم اما در سه روز آخر اجرا با کمال میل در خدمت دوستان عکاس هستیم.

این کارگردان تئاتر همچنین با اشاره به اینکه نمایش «جاودانگی» کاری کاملا گروهی است، ادامه داد: در شکل دادن به این نمایش همه ما با یکدیگر نقش داشته‌ایم، یعنی همه نویسنده، کارگردان بازیگر و ... هستیم و به همین دلیل وظایف هیچ یک از ما تفکیک نشده است.

به گفته او، گروه اجراکننده این نمایش عبارتند از نیما دهقان، فرزین صابونی، منوچهر شجاع، امیر اسمی، احسان خبری، سینا کنعانیان، اکبر سلمانی و فرشاد فزونی.

نمایش «جاودانگی» هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۴۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است. این نمایش که اجرای آن از روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه آغاز شده، فقط ۲۱ اجرا دارد و تا ۹ مهرماه روی صحنه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج