۳۸۳۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه موحدی کرمانی به نیروهای اصیل انقلاب

امام جمعه موقت تهران گفت: نیروهای اصیل انقلابی و ولایتی باید هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک‌تر باشند، با هم توافق کنند، مشکلات کشور را مرتفع سازند و جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تهران گفت: نیروهای اصیل انقلابی و ولایتی باید هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک‌تر باشند، با هم توافق کنند، مشکلات کشور را مرتفع سازند و جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها و سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، یک تفاهمنامه‌ همکاری با موضوع «همکاری‌های متقابل به ویژه مقابله با مفاسد اقتصادی» در حضور آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز امضا و مبادله کردند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در این مراسم اظهار کرد: توضیحی که آقایان توکلی و حکیم فعال در خصوص این تفاهمنامه به من داده، توضیحات بسیار خوبی بود و بعداً تأکید کردند که ما می‌خواهیم تفاهمنامه‌ای را در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشیم که این مسئله مزید بر خوشحالی بنده شد.

وی افزود: چه بهتر که نیروهای اصیل انقلابی و ولایی هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند و با یکدیگر توافق کنند و همچنین دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور را حل کنند و جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این یکی از مسائلی است که اسلام بر آن تأکید دارد و ما فکر می‌کنیم گامی که توسط این آقایان برداشته شده است، موجب رضایت خدا و حضرت ولیعصر (عج) می‌شود.

در ادامه این مراسم احمد توکلی دبیر سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ما به عنوان سازمان دیده‌بان شفافیت، برای دفاع حقوق شهروندی و مبارزه با فساد، کارمان را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: ما با گروه‌هایی که با سازمان دیده‌بان هدف مشترک دارند، تفاهمنامه امضا می‌کنیم تا نیروهایمان افزایش یابد و در هدفمان که دفاع از حقوق مردم است و همچنین دفاع از سلامت نظام، پیشرفت کنیم.

توکلی گفت: این اولین تفاهمنامه‌ای است که سازمان دیده‌بان شفافیت رسماً با مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها امضا کرده است و انشاءالله ثمره آن، خدمت بیشتر به مردم و نظام باشد.

در ادامه این مراسم ابراهیم حکیم فعال دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها با بیان اینکه وظیفه سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، مبارزه با فساد است و رسالت ما هم مبارزه با مفاسد اقتصادی در سیستم اداری و بانکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: این دو تشکل با یکدیگر دیدگاه‌های مشترکی دارند به همین لحاظ ما می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم تا در مبارزه با فساد و سیستم بانکی و اداری، اقداماتی را انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج