۳۸۳۵۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

به بزرگترین تونل OLED جهان خوش آمدید

شرکت ال‌جی الکترونیکس با صفحه نمایش اولد که ۵ متر طول، ۷.۴ متر عرض و ۱۵ متر طول داشت به بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA خوش آمد گفت.

وب سایت ترنجی: شرکت ال‌جی الکترونیکس با صفحه نمایش اولد که ۵ متر طول، ۷.۴ متر عرض و ۱۵ متر طول داشت به بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA خوش آمد گفت. این مجموعه از ۲۱۶ صفحه‌نمایش خمیده ۵۵ اینچ که با یکدیگر ساختاری خاص متشکل از ۴۴۷,۸۹۷,۶۰۰ پیکسل (چیزی حدود نیم‌ میلیون) را تشکیل می‌دهد و تصاویر نفس‌گیری مثل شفق‌های قطبی، اکوسیستم زیر آب و عمق کهکشان‌ها را نشان می‌دهد.
به بزرگترین تونل OLED جهان خوش آمدید

ویدئویی به اسم "از سیاهی تا سیاهی" توسط شرکت ال‌جی ساخته شده است و بر روی زنده بودن رنگ‌ها و توانایی نشان دادن جزئیاتی حتی بسیار ناچیز توسط فناوری اولد تاکید دارد. این فیلم شامل دریایی سیاه با عروس های دریایی‌ حباب مانند و حرکت آرام وال به علاوه تصاویری از عمق کهکشان و شفق‌های شمالی است. ال‌جی تصاویر شفق شمالی را با نهایت جزئیات و حرکات توسط 14 دوربین با کیفیت فیلم برداری 8K ضبط کرده است.

کلیپ‌های دیگر شامل محیط زیر دریا و تصاویر عمق کهکشان تصاویر همه جانبه‌ای را برای تماشاگر خلق می‌کند و به آنها احساس شنا کردن در اقیانوس و یا غوطه‌ور بودن در کهکشان را القا می‌کند. در نمایشگاه ایفا تماشگران می‌توانند ببینند که فناوری اولد چقدر به خلق تصاویر واقعی جهان اطراف ما در محیط داخلی نزدیک است.

به بزرگترین تونل OLED جهان خوش آمدید

مقیاس بزرگ صفحه نمایش این تونل، توسط پنل‌های سبک، منعطف و بسیار باریک اولد ممکن شده است. صفحه نمایش اولد می‌تواند بدون افت کیفیت و اختلال در تصاویر در همه جهت خم شود و همین امر اجازه می‌دهد به راحتی در ساختارهای دیجیتالی مثل این تونل قرار گیرد. هر پیکسل اولد می‌تواند به تنهایی رنگ مشکی را پردازش کرده و بدین وسیله کنتراست بالایی ایجاد کند که باعث ایجاد رنگ‌های زنده و طیف رنگی گسترده‌ای می‌شود.

به بزرگترین تونل OLED جهان خوش آمدید

Brian Kwon مدیر بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی گفت: "۵۰ سال پیش ال‌جی اولین تلویزیون خود را تولید کرد و این تونل نقطه عطفی است که برای جشن گرفتن آن نقطه عطف تاریخی احداث شده است. ما به بازدیدکنندگان غرفه‌ ال‌جی در نمایشگاه ایفا این فرصت را می‌دهیم تا کیفیت پردازش انقلابی تصاویر اولد را با رنگ مشکی کامل، کنتراست بالا و رنگ واقعی از هر زاویه‌ای تجربه کنند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج