۳۸۳۵۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

موبایل جدید سامسونگ با سخت افزاری ضعیف

دیگر تقریباً روزی نیست که تصاویر جدیدی از موبایل گلکسی فولدر ۲ سامسونگ به بیرون درز پیدا نکند؛ اسمارت فون تاشوی جدید کره ای ها که سیستم عامل اندروید رویش نصب شده و مدل سال گذشته آن توانست به موفقیت تجاری قابل قبولی دست پیدا کند.

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: دیگر تقریباً روزی نیست که تصاویر جدیدی از موبایل گلکسی فولدر ۲ سامسونگ به بیرون درز پیدا نکند؛ اسمارت فون تاشوی جدید کره ای ها که سیستم عامل اندروید رویش نصب شده و مدل سال گذشته آن توانست به موفقیت تجاری قابل قبولی دست پیدا کند. با توجه به اینکه گلکسی فولدر ۲ سامسونگ اخیراً مجوز رگولاتوری چینی TENAA را نیز دریافت کرده احتمالاً دیگر زمان زیادی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده باشد.
موبایل جدید سامسونگ با سخت افزاری ضعیف

موبایل اقتصادی مورد اشاره قرار است به نمایشگری 3.8 اینچی با رزولوشن 480×480 مجهز باشد و چیپست اسنپدراگون 425 کوالکام، متشکل از پردازنده 4 هسته ای با فرکانش پردازشی 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 306، در داخل بدنه آن جای گرفته است.

موبایل جدید سامسونگ با سخت افزاری ضعیف

از دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. ناگفته نماند که بنابر شایعات باید منتظر استفاده از چیپ NFC نیز در گلکسی فولدر ۲ باشیم هرچند که احتمال استفاده از چنین قابلیتی اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.
موبایل جدید سامسونگ با سخت افزاری ضعیف

باید افزود در یکی از تصاویری که اخیراً انتشار یافته می توان دید که گلکسی فولدر 2 امتیاز 23434 را در تست بنچمارک آنتوتو به ثبت رسانده است. این موبایل که تنها در رنگ طلایی به دست مخاطبان می رسد، قیمتی معادل 250 دلار خواهد داشت.
موبایل جدید سامسونگ با سخت افزاری ضعیف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج