جاباما
۳۸۳۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برد پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید

در آخرين بازي يکشنبه شب از هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا و در حساس‌ترين ديدار آبي‌ اناري‌هاي بارسلونا در نيوکمپ پذيراي اتلتيکو مادريد تيم دوم جدول رده‌بندي بود که اين ديدار در نهايت با پيروزي ۴ بر يک بارسلونا به پايان رسيد.

خبرگزاری فارس : در آخرين بازي يکشنبه شب از هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا و در حساس‌ترين ديدار آبي‌ اناري‌هاي بارسلونا در نيوکمپ پذيراي اتلتيکو مادريد تيم دوم جدول رده‌بندي بود که اين ديدار در نهايت با پيروزي ۴ بر يک بارسلونا به پايان رسيد.

اولين صحنه حساس بازي در دقيقه دهم بازي و توسوط ضربه سر فالکائو به وجود آمد که با بدشانسي اين بازيکن توپ با برخورد به تيرک عمودي وارد دروازه نشد. در دقيقه ۳۱ رادامل فالکائو با فرار سريع خود از جناح چپ بارسلون و با ضربه‌اي چيپ دروازه والدز را باز کرد و اتلتيکو مادريد را يک بر صفر پيش انداخت.

در دقيقه ۳۶ آدريانو با شوتي زيبا خارج از محوطه جريمه دروازه اتلتيکو مادريد را باز کرد و بازي را به تساوي کشاند. دقايق پاياني نيمه اول بارسلونا با فشار مضاعف روي دروازه اتلتيکو و با استفاده از شلوغي محوطه جريمه و پاس هوشمندانه پويول، توسط سرخيو بوسکتس در دقيقه ۴۵ به گل دوم رسيد تا نيمه اول را با پيروزي به رختکن برود.

در نيمه دوم و در دقيقه ۵۷ نيز با پاس گل آلکسيس سانچس، ليونل مسي گل سوم بارسلونا را با شوتي دقيق به ثمر رساند و در انتهاي بازي و در دقيقه ۸۸ روي پاس اشتباه مدافع حريف ليونل مسي گل دوم خود در اين بازي و گل شماره ۹۰ خود در سال ۲۰۱۲ را وارد دروازه حريف کرد.

بارسلونا با اين پيروزي ۴۶ امتيازي شد و اختلاف خود با اتلتيکو مادريد تيم دوم جدول را به ۹ امتياز و با رئال مادريد تيم سوم جدول رده‌بندي با ۱۳ امتياز رساند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج