۳۸۳۶۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ازدواج دوباره بیمه شد

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده با اشاره به تفاهم‌نامه جدید معاونت جوانان با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه خدمات جهیزیه و هزینه مهریه تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: ناصر صبحی در حاشیه گردهمایی مراکز مشاوره ازدواج و رونمایی از طرح بیمه ازدواج جوانان افزود: این دومین تفاهم نامه با شرکت های بیمه در مورد بیمه ازدواج است که نسبت به تفاهم نامه قبلی مزیت هایی دارد.

وی ادامه داد: کاهش فاصله زمان بهره برداری از این بیمه‌نامه و همچنین افزایش سن استفاده از بیمه‌نامه ازدواج از مزیت های تفاهم‌نامه جدید است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده برخورداری از خدمات مشاوره ازدواج را یکی دیگر از مزایای تفاهم نامه جدید دانست و ادامه داد: بر اساس قرارداد جدید خدمات مشاوره بدون محدودیت تعداد دفعات حتی تا میانسالی و سالمندی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

صبحی اضافه کرد: در تفاهم نامه جدید امتیازی برای اشتغال جوانان تحصیلکرده در زمینه بیمه پیش بینی شده است، همچنین پوشش خدمات تحصیلات و مخارج آن در نظر گرفته شده است و ۴۰ تا ۹۰ درصد هزینه ها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در قرارداد پیش بینی شده است هر موضوع قابل استفاده جدید در زمینه جوانان در ادامه طرح، تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده تصریح کرد: مراحل مختلف ازدواج از خدمات مشاوره پیش از ازدواج تا تامین جهیزیه، تهیه مسکن و مهریه بانوان تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، به طوری که اگر به دلایلی زندگی مشترک به جدایی رسید، مبلغ مهریه از سوی بیمه بازپرداخت می‌شود.

وی در پایان گفت: بر اساس تفاهم نامه جدید با شرکت بیمه مخارج تولد برای فرزند اول به طور کامل پرداخت می شود.

صبحی همچنین از مراجعه معاون ساماندهی امور جوانان به زندان اوین برای ملاقات زندانیان مهریه در روز چهارشنبه (فردا) خبر داد و گفت: در این مراسم تعدادی از زندانیان دیه آزاد خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج