۳۸۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عمادرضا در تهران؛معمای استقلال پیچیده شد

معمای استقلال پیچیده تر شد، مهاجم عراقی در حالی به تهران می آید که همه منتظر فرهاد مجیدی هستند

عمادرضا در تهران؛معمای استقلال پیچیده شد

تماشا: معمای استقلال پیچیده تر شد، مهاجم عراقی در حالی به تهران می آید که همه منتظر فرهاد مجیدی هستند

در روزهایی که همه منتظر حضور فرهاد مجیدی در استقلال هستند، گفته می شود عماد رضا که چندی پیش مورد توجه مدیران استقلال بود ظرف 48 ساعت آینده به ایران می آید. حضور او در ایران می تواند دو فرضیه به وجود بیاورد. یک اینکه استقلالی ها اصلا برنامه ای برای گرفتن مجیدی ندارند و فرضیه دوم هم این است که عماد رضا قرار است با تیم دیگری به جز استقلال مذاکره کند.

با این حال مدیر برنامه های عماد رضا حضور او در استقلال را منتفی نمی داند: «حضور چند بازیکن مورد نظر استقلالی ها در این تیم هنوز قطعی نشده به همین دلیل مسئولان استقلال هنوز حرفی از منتفی بودن حضور او در این تیم نزده اند. با این وجود حتی اگر توافقات برای استقلالی شدن عماد رضا صورت نگیرد، او برای پیگیری مشکلات و شکایتش از باشگاه سپاهان کارهای مهمی در ایران دارد.»

او گفت که این مهاجم عراقی تا 48 ساعت آینده به تهران می آید: «عماد رضا تا 48 ساعت آینده به تهران می آید: «عماد رضا تا 48 ساعت آینده وارد تهران می شود. او برای این سفر بلیت تهیه کرده و اگر تاخیری در پرواز او به وجود نیاید امروز یا فردا در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین می نشیند.»

مدیر برنامه های عماد رضا در حالی این حرف ها را می زندکه چندی پیش خبری مبنی بر سفر عماد رضا به آلمان شنیده شده بود. با این حال مدیر برنامه های او گفت که از شنیدن این خبر تعجب کرده است: «عماد رضا طی یک ماه گذشته به هیچ وجه به آلمان نرفته و در حال حاضر هم در کربلا به سر می برد. هر چند او سفر کوتاه چند روزه ای به لبنان داشت که این سفر به هیچ وجه ورزشی نبود. مادر عماد بیمار است و برای جراحی به لبنان رفته که عماد هم برای دیدار با مادرش یک سفر کوتاه به این کشور داشت. او جمعه شب با پرواز بیروت به بغداد، به عراق بازگشت و حالا هم در خانه اش در کربلاست.»

سررشته داری: حضور عماد رضا منتفی است

در حالی که خبر ورود عماد رضا به ایران شنیده می شود، محمد سررشته داری روابط عمومی استقلال به ایسنا از منتفی بودن حضور عماد رضا در استقلال خبر می دهد. با وجود این با منتفی شدن حضور کلورسون برزیلی در استقلال، آبی ها یک جای خالی دیگر به جز جایی که برای مجیدی در نظر گرفته شده دارند. بنابراین عماد رضا هنوز هم برای استقلالی شدن شانس دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج