۳۸۳۷۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

املاک شهرداری چگونه واگذار شد؟

مشاور شهردار تهران دوشنبه شب با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران اعلام کرد: اشخاص غیرمرتبط و خارج از تعاونی مسکن شهرداری تهران هیچ خانه‌ای دریافت نکرده‌اند.

روزنامه دنیای اقتصاد: مشاور شهردار تهران دوشنبه شب با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران اعلام کرد: اشخاص غیرمرتبط و خارج از تعاونی مسکن شهرداری تهران هیچ خانه‌ای دریافت نکرده‌اند.

محمود‌صلاحی، با اشاره به تعداد املاک واگذار شده به کارکنان و مدیران شهرداری تهران گفت: بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی به کارکنان و مدیران شهرداری تهران واگذار شده ‌است. از این تعداد ۱۵۰ نفر از دریافت‌کنندگان املاک از مدیران شهرداری بوده‌اند و الباقی جزو کارکنان شهرداری تهران هستند.

او به پنج منطقه شاخص شهر تهران که در آنها واگذاری‌ها بیش از سایر مناطق بوده است، اشاره کرد و افزود: از میان املاک واگذار شده در شهرداری تهران، معادل ۲ هزار و ۲۰۷ ملک در منطقه یک، هزار و ۵۵۳ ملک در منطقه دو، بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ خانه در منطقه پنج، معادل هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی در منطقه هشت و بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ ملک در محدوده منطقه ۲۲ در قالب تعاونی واگذار شده است و باقی واگذاری‌ها در سایر مناطق شهری بوده است.

صلاحی با تاکید بر اینکه تمامی واگذاری‌ها در قالب تعاونی مسکن شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: تمامی مدیران شهرداری که از این امتیاز استفاده کرده‌اند در قالب ثبت نام در تعاونی‌های مسکن بوده و شهرداری به افراد خارج از لیست تعاونی‌ها ملک واگذاری نکرده است.

او با بیان اینکه ۳۳ نفر از اسامی افرادی که در لیست دریافت‌کنندگان ملک از شهرداری با تخفیف بالا بودند کذب محض است، تصریح کرد: در شهرداری تهران ۱۰۷‌تعاونی مسکن وجود دارد و به هیچ‌ عنوان خانه به فرد واگذار نمی‌شود و تنها در برخی موارد خانه‌هایی که در اختیار شهرداری تهران قرار می‌گیرند که بعضا به‌عنوان بدهی به شهرداری تهران داده می‌شود در قالب تعاونی‌ها به افراد داده می‌شود.

گاهی نیز این خانه‌ها در جریان تملک پروژه‌هایی مانند امام‌علی (ع) به‌صورت تهاتر به افراد واگذار می‌شود. به گفته وی اعمال تخفیفات ۵۰ درصدی در واگذاری املاک شهرداری مطابق با قانون بوده است. او در پایان تاکید کرد: قطعا مدعی نیستیم که هیچ تخلفی انجام نشده اما اگر تخلفی صورت گرفته باشد با آن برخورد می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج