جاباما
۳۸۳۷۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

در انتظار سقوط آزادِ فوتبال ایران

شاید بازی های غرب آسیا اهمیتی نداشته باشد اما احتساب این مسابقات در رنکینگ فیفا در رتبه ماه دیگر ایران در رنکینگ فیفا تاثیر زیادی دارد.

در انتظار سقوط آزادِ فوتبال ایران

تماشا: شاید بازی های غرب آسیا اهمیتی نداشته باشد اما احتساب این مسابقات در رنکینگ فیفا در رتبه ماه دیگر ایران در رنکینگ فیفا تاثیر زیادی دارد. مسابقات غرب آسیا بازی های رسمی به حساب می آید به همین دلیل ایران با نتایجی که در این بازی ها به دست آورد سقوط قابل توجهی در رنکینگ فیفا خواهد داشت.

تیم ملی در حال حاضر با 611 امتیاز در رده 44 قرار دارد. ایران نسبت به ماه گذشته در رنکینگ فیفا 14 پله صعود داشت و توانست از رده 58 به رده فعلی اش برسد. این ماه شرایط کاملا فرق می کند. محاسبه نتایج ایران در غرب آسیا نشان می دهد که ایران حداقل 10 پله در رنکینگ فیفا سقوط خواهد کرد. بر اساس نرم افزاری که سایت فیفا در بخش رنکینگ گذاشته است، نتایج ایران در این ماه که شامل سه بازی در غرب آسیا و یک بازی دوستانه با تاجیکستان است.

امتیاز این تیم را از 611 به 532 می رساند. با این امتیاز رتبه ایران در فیفا بدون احتساب نتایج بازی های دیگر تیم ها در رده 60 دنیا قرار می گیرد و با توجه به عملکرد تیم های دیگر شاید چند پله بالاتر یا پایین تر برود. البته رتبه ایران در آسیا به احتمال زیاد هیچ تغییری نخواهد کرد. شاگردان کی روش در حال حاضر تیم چهارم آسیا هستند. اختلاف امتیاز ایران با تیم های پایین تر از خودش بسیار زیاد است و کم شدن 79 امتیاز نمی تواند ایران را از جایش تکان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام

      ما در زمان نه چندان دور طی چند سال رده 18 فیفا بودیم...ولی الان؟؟؟!!! مدیران کار بلد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج