۳۸۳۸۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

برهانی:باید به خسرو دیه بینی اش را بدهم!

آرش برهانی مقابل سایپا ۲ گل زد و یک پاس گل داد ولی این بازی را بهترین بازی خودش نمی داند.

برهانی:باید به خسرو دیه بینی اش را بدهم!

تماشا: آرش برهانی مقابل سایپا 2 گل زد و یک پاس گل داد ولی این بازی را بهترین بازی خودش نمی داند. شماره 9 استقلال یک کار خوب بعد از گل هایش انجام داد. او عکس هوادار 21 ساله استقلال را که در بازی با داماش جانش را به دلیل ایست قلبی از دست داده بود به دست گرفت و به همه نشان داد. آرش در اتوبان مدرس رانندگی می کرد که بابت چاپ این عکس در تماشا از ما تشکر کرد.

برهانی:باید به خسرو دیه بینی اش را بدهم!

دو گل و یک پاس گل مقابل سایپا. این بهترین بازی آرش برهانی تا الان بود؟

- بهترین بازی؟ (فکر می کند) نه بازی با راه آهن در لیگ بهترین بازی من بود چوندر آن بازی تحرک و دوندگی من بیشتر بود. البته بازی با سایپا هم جزو بازی های خوبم بود ولی در بازی با راه آهن هم نیمه اول در جریان بازی بودم و هم نیمه دوم. نیمه دوم بازی با سایپا وقتی مجتبی آمد یکی دو پاس گرفتم و شرایطم بهتر شد وگرنه بازی راه آهن بیشتر در جریان بازی بودم.

بعد از گل تصاویر تلویزیونینشان می داد که نزدیک پرچم کرنر آواز می خواندی، درست است؟

- بله، یک آوازی می خواندم ولی خودم هم نمی دانم چه می خواندم!

شنیده بودیم که در جمع خصوصی گفته بودی که مجتبی جباری برگردد تو هم بیشتر به چشم می آیی.

- بله این حرف را زده بودم چون نیم فصل اول در ۱۴، ۱۵ بازی که برای استقلال انجام دادم ۷، ۸ موقعیت گل داشتم که آمار کمی برای یک مهاجم است. با آمدن مجتبی موقعیت های بیشتری گیرم می آید و بیشتر می توانم گل بزنم. به نظرم هر جایی از پشت محوطه جریمه مجتبی آنجا باشد، به تو توپ می رساند. در این بازی هم دیدید که چند پاس خوب داد و آن پاس گلی هم که به فرزاد حاتمی دادم پاس مجتبی بود. در کل وقتی به زمین می آید من هم بیشتر در زمین هستم.

یک توپ جباری به تو داد که با رحمان احمدی تک به تک شدی. مثل اینکه تعجب کردی این توپ به تو رسیده و توپ را از دست دادی. انگار فکر نمی کردی توپ به تو برسد!

- نه، از پاسش تعجب نکردم (می خندد). توپ خورد به زمین و چون زمین لیز بود سر خورد و از من فاصله گرفت وگرنه دادن این پاس ها از مجتبی طبیعی است.

فکر می کردی در اولین بازی کنار فرزاد حاتمی، این همه با هم به اصطلاح «مچ» شوید؟

- شعور فوتبالی فرزاد حاتمی خیلی خوب بود. نیمه اول همدیگر را محک می زدیم که چقدر می توانیم همدیگر را پیدا کنیم و فکر می کنم همین یک نیمه فقط طول کشید که به هماهنگی و درک تاکتیکی از همدیگر برسیم. خودم هم بعضی موقع ها تعجب می کردم که همدیگر را پیدا می کنیم و انگار چند سال است با هم بازی می کنیم. برای من خوب بود کنار فرزاد بازی کردم.

سیاوش اکبرپور جایی ادعا کرده بود که تو به او گفتی: «بهتر بود که با همدیگر نوک حمله بازی می کردیم».

- من مطمئنم اگر سیاوش در بازی با سایپا بود همان نیمه اول کار را تمام می کردیم. سیاوش بازیکن خوب و ارزشمند ماست و ما چندس ال کنار هم بازی کردیم ولی نیم فصل اول شرایط تیم ما بد بود. در واقع چون بازیکن نداشتیم تیم را وصله پینه می کردیم. ما در بعضی بازی ها یکی دو یار بیشتر روی نیمکت نداشتیم. این وصله پینه ها باعث شد که من و سیاوش کمتر کنار هم باشیم. می دانم که سیاوش این شرایط را درک می کند.

خسرو حیدری هم این روزها اعتراض دارد که آرش برهانی چرا دیه بینی من را نمی دهد!

- راست می گوید چون به او دیه نداده ام! مجبورم به او چک بدهم چون فعلا پول ندارم! خسرو نگران دیه اش نباشد بالاخره دیه بینی اش را می دهم.

تو دلیل ناراحتی نکونام را می دانی، دوست داری بدانی چه مشکلی دارد؟

- من نمی دانم جواد به چه دلیل ناراحت شده البته دوست دارم به نکونام کمک کنم ولی نمی توانم! چون فکر می کنم کاری از دست من ساخته نیست و ناراحتی او شاید چیزی باشد که باید از راه های دیگر برطرف شود با اینحال باید بگویم که او بازیکن باارزشی است و امیدوارم مشکل جواد حل شود و او با تمرکز و رضایت کامل در خدمت استقلال باشد.

مثل اینکه به پلی استیشن علاقه داری؟

- بله علاقه دارم، چطور؟

طوری بازی میکنی که انگار از بازی های پلی استیشن الگوبرداری می کنی. مثل حرکات آکروباتیکی که سعی می کنی در بازی ها بزنی.

- (می خندد) نه بابا! پلی استیشن تاثیری در بازی هایم ندارد.

کار خوبی که در بازی با سایپا انجام دادی این بود که بعد از گلت رفتی عکس هوادار مرحوم استقلال را که در بازی با داماش ایست قلبی کرده بود را به هواداران نشان دادی. درباره این کار توضیح بده.

- قبلش باید از روزنامه تماشا تشکر کنم که این عکس را در روزنامه کار کرد. روزنامه شما خیلی به این موضوعات توجه می کند که کار واقعا خوبی است. خوشحال که نمی توانستم باشم که خانواده ای بچه اش را از دست داده و بعد بیایم با این کار خوشحالشان کنم ولی این تنها کاری بود که از دستم برمی آمد. با این کار خواستم به خانواده مرحوم رفعتی بگویم که ما پشتشان هستیم و فراموششان نمی کنیم و بدانند که در غمشان تنها نیستند. البته فقط روزنامه شما این تصویر را کار کرد و باید بگویم وقتی خبر فوت را شنیدم خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودم و باخت به داماش را فراموش کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب عكس بعد از گلش رو كه عكس تماشاگر رو نشون داد مي ذاشتيد اين چه عكسيه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج