۳۸۳۸۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«دوستان با محبت» حمید جبلی رونمایی می‌شود

جشن امضا و رونمایی از کتاب ˝دوستان با محبت˝ به نویسندگی حمید جبلی به بهانه شصت و هفتمین زادروز رضا ژیان بازیگر و کارگردان فقید تئاتر، تلویزیون و سینما در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

هنرآنلاین: جشن امضا و رونمایی از کتاب ˝دوستان با محبت˝ به نویسندگی حمید جبلی به بهانه شصت و هفتمین زادروز رضا ژیان بازیگر و کارگردان فقید تئاتر، تلویزیون و سینما در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

«دوستان با محبت» حمید جبلی رونمایی می‌شود

به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جشن امضا و رونمایی از کتاب "دوستان با محبت" به نویسندگی حمید جبلی به بهانه شصت و هفتمین زادروز رضا ژیان بازیگر و کارگردان فقید تئاتر، تلویزیون و سینما ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۲۰ شهریور ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

نمایشنامه "دوستان با محبت" از جمله آثار نمایشی موفق مجموعه تئاتر شهر است که فروردین ماه سال ۷۷ به نویسندگی حمید جبلی ، کارگردانی رضا ژیان و بازی اکبرعبدی، حمید جبلی، رضا ژیان، لیلی رشیدی، هاشم روحانی، هوشنگ قوانلو، محمدژیان و اصغر عبدی در تالار اصلی این مجموعه روی صحنه رفت.

حمید جبلی و محمد ژیان برگزارکنندگان جشن امضا و رونمایی کتاب"دوستان با محبت" در یادداشتی به مناسبت برگزاری این مراسم عنوان کرده اند: " به مناسبت شصت و هفتمین زادروز رضا ژیان، بزرگ مرد تئاتر، با دوستان با محبت اس دور هم جمع می شویم تا یادش را گرامی بداریم و از کتاب یکی از نمایشنامه هایی که ایشان روزگاری آن را کارگردانی کردند، رونمایی کنیم. شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ منتظر دوستان با محبت این هنرمند هستیم. حمید جبلی/ رضا ژیان"

جشن امضا و رونمایی کتاب "دوستان با محبت" با همکاری تئاتر شهر و انتشارات "پریان" ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۲۰ شهریور ماه در تالار اصلی تئاتر شهر برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج