۳۸۳۹۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم کارگردان ایرانی-آمریکایی در ونیز

فیلم ˝گروه بد˝ به کارگردانی آنا لیلی امیرپور اولین بار در دنیا در بخش مسابقه بین‌الملل هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

هنرآنلاین: فیلم ˝گروه بد˝ به کارگردانی آنا لیلی امیرپور اولین بار در دنیا در بخش مسابقه بین‌الملل هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

روز سه‌شنبه دو رقیب دیگر جایزه شیر طلای جشنواره ونیز در لیدو روی پرده رفتند.

فیلم کارگردان ایرانی-آمریکایی در ونیز

فیلم آمریکایی "گروه بد" (The Bad Batch) به کارگردانی آنا لیلی امیرپور فیلمساز ایرانی/آمریکایی یکی از این فیلم‌ها بود. سوکی واترهاوس، جیسن موموا، کیانو ریوز، جیم کری، دیه‌گو لونا و جووانی ریبیسی در این فیلم بازی می‌کنند که یک قصه پریان دیستوپیایی است و داستان آن در زمان آینده در زمینی بایر در تگزاس روی می‌دهد، جایی که طردشده‌های جامعه فقط می‌کوشند آن‌قدر پول در بیاورند که زنده بمانند.

فیلم کارگردان ایرانی-آمریکایی در ونیز
صحنه‌ای از فیلم "گروه بد"

مراسم فوتول‌کال و فرش قرمز فیلم "گروه بد" با حضور امیرپور و واترهاوس برگزار شد. شرکت "آناپورنا پیکچرز و وایس" متعلق به مگان الیسن فیلم "گروه بد" را تهیه کرده است.

فیلم کارگردان ایرانی-آمریکایی در ونیز
سوکی واترهاوس

امیرپور سال گذشته با فیلم "دختری در شب تنها به خانه می‌رود" (A Girl Walks Home Alone at Night) که اولین فیلم بلند داستانی‌اش بود، در جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام، برنده جایزه کارگردان نوظهور بینگام ری شد. او در انگلستان به دنیا آمد، اما در کودکی همراه خانواده‌اش به آمریکا رفت.

روز سه‌شنبه همچنین فیلم "زندگی یک زن" (Une Vie) ساخته استفان بریز کارگردان فرانسوی در بخش مسابقه بین‌الملل نمایش داده شد.

این فیلم از روی اولین رمان گی دو موپاسان نویسنده فرانسوی ساخته شده است. داستان در 1819 در نورماندی روی می‌دهد و درباره زنی جوان به نام ژان است که بعد از پایان تحصیل در یک صومعه، سرشار از رویاهای کودکانه و معصومیت به خانه بازمی‌گردد. ژان با ژولین دو لامار، وایکانت محلی ازدواج می‌کند که خیلی زود معلوم می‌شود مردی چشم‌تنگ و بی‌وفاست و...

فیلم کارگردان ایرانی-آمریکایی در ونیز
استفان بریز و بازیگر فیلم "زندگی یک زن"

استفان بریز کارگردان فیلم "حد یک مرد" (The Measure of a Man) است که در 2015 در جشنواره کن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد (ونسان لیندون) شد. این فیلم آن سال در کن توسط داوران کلیسای جهانی نیز تقدیر شد.

هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز 31 اوت (10 شهریور) با فیلم موزیکال "لا لا لند" (La La Land) به کارگردانی دامین شازل شروع شد و تا 10 سپتامبر (20 شهریور) ادامه دارد. سام مندس کارگردان بریتانیایی رئیس هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج