۳۸۳۹۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استفاده از سلفی برای احراز هویت در بانک

استفاده از عکس سلفی برای احراز هویت در بانکبانک HSBC قصد دارد تا با استفاده از عکس های سلفی مشتریان خود، سیستم ایمنی احراز هویت در بانک را وابسته به تشخیص چهره نماید.

وب سایت تکرا - مونا شریفی: استفاده از عکس سلفی برای احراز هویت در بانکبانک HSBC قصد دارد تا با استفاده از عکس های سلفی مشتریان خود، سیستم ایمنی احراز هویت در بانک را وابسته به تشخیص چهره نماید.

وقتی صحبت از امنیت به میان می آید، قطعا بانک ها در این میان حساسیت بیشتری دارند، از این رو بانک های سراسر جهان، برای ایمنی سیستم بانکی خود روش های مختلفی را بکار می بندند. به طور مثال برخی از بانک ها از سیستم دانگل که شامل ارسال کد می شود برای بررسی هویت و انجام معاملات استفاده می کنند و برخی دیگر از سنسورهای اثر انگشت اما بانک HSBC در صدد است تا از عکس های سلفی مشتریان برای احرازهویت در بانک استفاده نماید.

این بانک قصد دارد که اساسا از طریق برنامه های گوشی های هوشمند خود به شناسایی مشتریان بپردازد و حساب کاربری جدید آنها را با سیستم احراز هویت با عکس سلفی، سازگار کند. این ایده به پشتوانه ی اسکن صورت و تطبیق آن برای گذرنامه و یا گواهی نامه رانددگی ایجاد شده است که منجر به صرفه جویی در زمان مشتریان و تلاش برای شناسایی بهتر شخصی می شود.

همانطور که مشخص است این سیستم متکی به تکنولوژی ردیابی چهره خواهد بود و در واقع ار ردیابی چهره برای مطابقت بخش هایی از صورت مشتری با عکس های اسناد رسمی او، می پردازد. رئیس کل بانک HSBC، ریچارد دیویس می گوید: "ما انتظار داریم که راحتی و سرعت گرفتن یک عکس سلفی را در متد شناسایی و احراز هویت برای مشتریان بکار بندیم"

باید منتظر ماند و دید که این متد تا چه اندازه ایمن خواهد بود، اما در گذشته چگونگی کار احراز هویت با سیستم های تشخیص چهره، دیده شده است که از عکس کاربر مجاز استفاده می کردند. اما این موضوع طوری است که بانک HSBC باید مراقبت های ایمنی لازم را در مورد آن انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج