۳۸۳۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مجله بایرن: رئال روی کریمی نظر داشت!

کریمی در ۳۳ بازی برای بایرن تنها ۳ بار توانست ۹۰ دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد

سایت گل: مجله باشگاه بایرن مونیخ ۱۰ انتقال پر حاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته ی جالب در این بین علاقه ی رئال مادرید به کریمی بوده است.

مجله بایرن: رئال روی کریمی نظر داشت!

شول, زی روبرتو, بالاک, یرمیس, سالی حمیدزیچ, هارگریوز, دایسلر, شواین اشتایگر, همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال ۲۰۰۵.۲۰۰۶ به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک میکشید.

با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن ۲۶ ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی میکرد به بایرن آورد. کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود موفق شده بود در ۸۵ بازی این تیم ۴۹ گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند .

جالب اینجاست که پس از انجام شدن و قطعی شدن این انتقال مسئولین باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.

کریمی در ۳۳ بازی برای بایرن تنها ۳ بار توانست ۹۰ دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد . وی در سال ۲۰۱۱ در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود.

مجله بایرن: رئال روی کریمی نظر داشت!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      زنده و پاينده باشي پرسپوليسي با تعصب

    • بدون نام

      دوسش دارم نه فقط به خاطر مهارت فوتبالی .انگاری علی آقا علی وار زندگی میکنه و حواسش به بقیه هم وطناش هست در حد و توان خودش کمک میکنه و گره گشایی میکنه خدا بهش عزت و سلامتی بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج