۳۸۴۰۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرفروش‌ترین گوشی‌ جهان مشخص شد

بر اساس گزارش مرکز تحلیلی Kantar World Panel، گوشی آیفون ۶ اس اپل توانست با پشت سر گذاشتن رقیب قدرتمندی همچون گلکسی اس ۷، عنوان پرفروش ترین اسمارت فون را در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن از آن خود کند.

وب سایت تک شات: بر اساس گزارش مرکز تحلیلی Kantar World Panel، گوشی آیفون ۶ اس اپل توانست با پشت سر گذاشتن رقیب قدرتمندی همچون گلکسی اس ۷، عنوان پرفروش ترین اسمارت فون را در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن از آن خود کند.
پرفروش‌ترین گوشی‌ جهان مشخص شد

گوشی هوشمندی که در مقایسه با آیفون ۶، تغییرات محسوسی را در هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به خود دید و علاوه بر عملکردی بهتر، از ویژگی های بارز دیگری همچون سنسور اثر انگشت سریع تر، پردازنده قوی تر و دوربین بهتر بهره می برد.

در گزارش مرکز نامبرده آمده است: «در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن ۲۰۱۶، گوشی آیفون SE کمپانی اپل با کسب ۵ درصد از سهم فروش گوشی های هوشمند در جهان در رده سوم ایستاد و این در حالیست که این گوشی، بالاتر از خود اسمارت فون های گلکسی اس ۷ و آیفون ۶ اس را می بیند که به ترتیب سهم ۹ و ۱۱ درصدی از این بازار را از آن خود کرده و در رده های دوم و اول جای گرفتند.»

نکته جالب در این آمار، قرار گرفتن آیفون SE در رده سوم این رده بندیست که در آغازین روزهای عرضه با استقبال مورد انتظار کمپانی اپل رو به رو نشد و نگرانی اهالی کوپرتینو را به دنبال داشت. اسمارت فونی که ۴۰۰ دلار قیمت دارد و بسیاری از کاربران، لقب نسخه مینی آیفون ۶ اس را به آن داده اند.

حال با توجه به در پیش بودن مراسم معرفی آیفون های جدید، برآوردهای این موسسه تحلیلی حاکی از این است که حدود ۲۹ درصد از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس تمایل به ارتقای گوشی خود به گوشی های سری آیفون ۷ را دارند و باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی ها می توانند در رقابت با اسمارت فون جدید و پرطرفدار گلکسی نوت ۷، باری دیگر برند اپل را بالاتر از سایر برندها قرار دهند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج