۳۸۴۰۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آنتوان فوکوا «ما فراموش نمی‌کنیم» را می‌سازد

دنیل ردکلیف و زکری کویینتو علیه کارتل مواد مخدر

دنیل ردکلیف ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» و زکری کویینتو بازیگر فیلم‌های علمی-تخیلی «پیشتازان فضا» به زودی در جدیدترین پروژه سینمایی آنتوان فوکوا – در مقام تهیه‌کننده – جلوی دوربین می‌روند.

وب‌سایت آی ‌سینما: دنیل ردکلیف ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» و زکری کویینتو بازیگر فیلم‌های علمی-تخیلی «پیشتازان فضا» به زودی در جدیدترین پروژه سینمایی آنتوان فوکوا - در مقام تهیه‌کننده - جلوی دوربین می‌روند. فیلم اقتباسی «ما فراموش نمی‌کنیم» (We Do Not Forget) که با حمایت مالی «فرست لوک مدیا» یکی از سرمایه‌گذاران فیلم برنده اسکار «اسپاتلایت» تهیه و تولید می‌شود، روایتی داستانی از نبرد واقعی میان هکتیویست‌های سازمان «انانیمس/ Anonymous» و کارتل مواد مخدر مکزیک معروف به «لُس زتاس» را به تصویر می‌کشد.

دنیل ردکلیف و زکری کویینتو علیه کارتل مواد مخدر

به گزارش ددلاین، فوکوا که اخیرا بازسازی وسترن «هفت دلاور» را برعهده داشته است، در مقام تهیه‌کننده «ما فراموش نمی‌کنیم» فعالیت خواهد داشت. زک هلم نویسنده، دراماتورژ و کارگردان ۴۱ ساله امریکایی نیز علاوه‌بر نگارش فیلمنامه، کارگردانی این پروژه اقتباسی را نیز برعهده دارد. طبق برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری این پروژه پیش از پایان سال ۲۰۱۶ و با نقش‌آفرینی ردکلیف و کویینتو دو ستاره جوان هالیوود آغاز می‌شود.

در گزارش‌هایی که درباره این جنگ سایبری واقعی منتشر شد، «انانیمس» اقدام به افشای ۲۵ هزار ایمیل دولت مکزیک کرد که حاوی اسامی اعضای زتا و اطلاعات تجاری‌شان بود. بعد از ربوده شدن یکی از اعضای «انانیمیس» توسط کارتل مکزیکی، این سازمان هکتیویستی تهدید به عمومی کردن اسناد لورفته کرد. اما تهدیدها موثر واقع نشد و به آتش اختلاف میان اعضای «انانیمس» دامن زد. کارتل لس زتاس نیز با استخدام کارشناسان امنیتی تمام تلاش خود را برای ردیابی هکرها به کار بستند.

در حالی که تنها یک روز به افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو باقی مانده است، سازندگان «ما فراموش نمی‌کنیم» خودشان را آماده می‌کنند تا با حضور در بازار تورنتو امتیاز این پروژه را در اختیار شرکت‌های پخش‌کننده قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج