۳۸۴۱۶۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

عابدی:

FATF از کاپیتولاسیون هم بدتر است

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای FATF در کشور بدتر از کاپیتولاسیون است و در واقع این باجی است که به غرب داده شده و شورای عالی امنیت ملی باید آن را رد کند.

خبرگزاری فارس: نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای FATF در کشور بدتر از کاپیتولاسیون است و در واقع این باجی است که به غرب داده شده و شورای عالی امنیت ملی باید آن را رد کند.

محمد کریم عابدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از امضای قرارداد FATF گفت: هر اقدامی از این دست که بدون کار کارشناسی و به دور از عقلانیت و در پازل سیاسی غرب صورت پذیرد، یک توطئه به شمار می‌رود؛ چراکه آنها دلسوز ایران نیستند.

وی افزود: اگر FATF به دنبال تحریم گروه‌های تروریستی است، باید گفت تروریست دست‌پرورده خود غرب است و اولین گروه‌های تروریستی مانند طالبان و بعد هم النصره و داعش پرورش‌یافته دست غرب و آل سعود است.

این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: هدف FATF اشراف بر سیستم‌های مالی کشور ماست و شورای عالی امنیت ملی باید این موضوع را رد کند.

عابدی خاطرنشان کرد: FATF در واقع باجی است که به غرب داده می‌شود که در درازمدت شبکه بانک صهیونیستی کشور ما را تحت کنترل خود درخواهد آورد.

وی افزود: FATF فساد امپریالیستی را در کشور نهادینه می‌کند و عضویت در این سیستم به صلاح کشور ما نیست.

نماینده پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: FATF یک نوع کاپیتولاسیون جدید است و حتی بدتر از کاپیتولاسیون نیز هست و می‌توان آن را کاپیتولاسیون اقتصادی نامید.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون ایثارگران پیشکسوت در پایان گفت: خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری کشور از مقامات عالی کشور می‌خواهند تا با پیاده‌سازی قوانین FATF در کشور با جدیت برخورد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک بام و دو هوا به این میگن .لطفا مسئولین دلسوز و دل نسوز بشینید دور هم و بخاطر مصالح کشور فقط و فقط یکبار با هم همدل باشید و واقعا چیزی که به نفع مملکته را تصویب کنید .تعصبات شخصی و حزبی را کنار بگذارید.بگذارید آیندگان با نام نیک از شما یاد کنن .مرگ حقه شماها هم روزی میمیرید ولی انسانهای پاک و شریف نامشان همیشه زنده خواهد ماند مانند امیرکبیر

    • بدون نام

      پس چرا در مجلس فبلی تصوبب شد؟ روشنگری کنبد تا مردم بدانند در مجالس قبلی چه تصمیماتی گرفته شده

    • بدون نام

      دولتیها معلوم نیست دنبال منافع ایرلن هستند یا امریکا.این دولت تمام اقتدار ایران را به باد داد..هرچه دولت گذشته ابادانی داشت ویران کرد تمام کارگران بیکار شدند..از رو هم نمیرند

    • سام

      خدایا برسون یه امیرکبیر دیگه
      آمیییییییییین

    • بدون نام

      یعنی چی
      یعنی میخواد با این حرفش یکاری کنه ایرانیا مدافع برجام بشن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج