جاباما
۳۸۴۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیلی ندارد از اینتر کینه به دل بگیرم

مانچینی: یووه متعلق به سیاره‌ای دیگر است

سرمربی پیشین اینتر اعتقاد دارد یوونتوس کنونی تیمی سرسخت است که شکست آن به این سادگی میسر نیست، اما شدنی است.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی که پیش از شروع فصل جدید به‌دلیل همسو نبودن تفکراتش با مالکان جدید و چینی باشگاه اینتر از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد، در گفت‌وگو با روزنامه «کوریره دلواسپورت» گفت: پشیمان نیستم از اینکه در سال ۲۰۱۴ دوباره هدایت اینتر را برعهده گرفتم و امروز هم نمی‌گویم که اشتباه کردم که پیشنهاد مجدد سرمربیگری این تیم را قبول کردم. هدایت نراتوری چالش مهمی بود و در آن مقطع متقاعد شدم که بازگشتم به شهر میلان اشتباه نیست. متأسفانه نتوانستم مأموریتم را در آنجا به پایان برسانم، اما در هر صورت تجربه مثبتی بود. تنها پشیمانی‌ام این است که همانند دوره قبل حضورم در اینتر نتوانستم کارم را به پایان برسانم.

وی در مورد جدایی‌اش از اینتر هم اظهار داشت: ما همانند دوستان خود با هم دست دادیم و به همکاری‌مان پایان دادیم. رابطه ما هنوز هم با یکدیگر خوب است و دلیلی ندارد از اینتر کینه به دل بگیرم و فکر نمی‌کنم که آنها هم از من کینه‌ای به دل گرفته باشند. ما برای قطع همکاری به توافقی دو جانبه رسیدیم و قادر نبودیم مسیری مشابه را برای رسیدن به اهداف این تیم که همان اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا بود، بپیماییم. به‌هر حال همچنان هوادار اینتر خواهم ماند.

مانچو در پاسخ به این پرسش که «پشیمان نیستید از اینکه نتوانستید یحیی توره را در اینتر در خدمت داشته باشید؟»، عنوان کرد: یحیی همیشه یکی از اهداف من بود. ما با اریک توهیر بر سر به خدمت گرفتن توره به توافق رسیدیم، اما در نهایت او ترجیح داد که به منچسترسیتی که زمانی من در آنجا بودم، خیانت نکنیم. توره به‌مانند زلاتان ابراهیموویچ از جمله بازیکنانی است که می‌تواند تفاوت را رقم بزند و نتیجه فصل را به‌مانند بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تغییر دهد.

سرمربی پیشین منچسترسیتی تأکید کرد: یوونتوس امروزی از هر جنبه‌ای متعلق به سیاره‌ای دیگر است، اما باشگاهی که ایبرا یا یحیی را داشته باشد، توانایی رقابت با بیانکونری بر سر تصاحب جام را دارد. از این بابت اطمینان دارم. منظورم هم تنها اینتر نیست و میلان، ناپولی، رم و فیورنتینا هم می‌توانند با داشتن چنین بازیکنانی مدعی قهرمانی باشند.

مانچینی در مورد مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هم گفت: زمانی که سرمربی اینتر بودم، سعی کردم پائولو دیبالا را از پالرمو به‌خدمت بگیرم، اما او یوونتوس را انتخاب کرد. دیبالا یک قهرمان است و می‌تواند به مسی نزدیک شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم قادر است یوونتوس را به چالش بکشد؟»، عنوان کرد: ناپولی، رم، اینتر، میلان، فیورنتینا و لاتزیو می‌توانند یوونتوس را به چالش بکشند. آنها بازیکنان جوان و مستعدی در ترکیب خود دارند. دلورنتینس (رئیس باشگاه ناپولی) هم 90 میلیون پوندی را که از فروش ایگواین به یوونتوس به‌دست آورد، صرف خرید استعدادهای درستی کرده است. سرمایه‌گذاری آنها به موقع ثمره خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج