۳۸۴۳۸۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

رامسر را آب برد!

معاون فرماندار رامسر گفت: در بارندگی روز گذشته در حوزه شهری و روستایی رامسر بیش از پنج میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

خبرگزاری ایسنا: ‌معاون فرماندار رامسر گفت: در بارندگی روز گذشته در حوزه شهری و روستایی رامسر بیش از پنج میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

‌محمد آزاد اظهار کرد: بارش باران از شامگاه چهارشنبه شروع شده و صبح ۴شنبه شدت پیدا کرده است، به طوری که ۱۳۰ میلی متر بارش در رامسر ثبت شده است.

وی درباره خسارت سیل در روستاها تصریح کرد: برخی از روستاها دچار شکستگی جاده‌ها و کانال‌های زراعی و هدایت آب‌های سطحی شده و آسفالت آسیب دیدند.

آزاد، روستاهای آسیب دیده در سیل رو گذشته را شامل دهستان سخت سر، واچکلایه، استل کنار، گاو رمک ‌و پتک و برخی روستاهای دهستان عنوان کرد و افزود: از ساعات اولیه شرکت تعاونی دهیاری‌ها به سرعت با امکانات از خسارات بیشتر به مناطق روستایی جلوگیری کرد و هنوز هم در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی خسارات ناشی از سیل در روستاها و شهر رامسر را ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حوزه روستایی شکستگی جاده و کانال و خرابی تیر برق و غیره به وقوع پیوست، اما خسارت جانی نداشتیم.

معاون فرماندار رامسر تصریح کرد: در سال‌های گذشته در برخی روستاها مشکل آبگرفتگی شدید صورت می‌گرفت که کانال هدایت آب‌ها و نهرها ترمیم و از آب گرفتگی جلوگیری شد.

آزاد، درباره آب گرفتگی شهر رامسر و به ویژه بلوار معلم گفت: در حوضه آب‌های سطحی نیاز به مطالعه و کار کارشناسی وجود دارد که باید با تامین اعتبار عملیاتی شود.

وی نقاط آبگیر رامسر را بلوار معلم، جنب دادگستری و مصلا، در محدوده رمک و منطقه چهارصد دستگاه عنوان کرد و افزود: هر ساله در آبگرفتگی خسارات زیادی متحمل می‌شویم و بارش و سیل سبب می‌شود زیرساخت ها دچار خسارت شوند.

این مسئول رامسر را یکی از پربارش ترین شهرهای دنیا عنوام کرد و گفت: سالانه بیش از هزار میلیمتر در رامسر بارندگی رخ می‌دهد.

وی درباره بازسازی دیوار امامزاده اشکونکوه ریزش کرد، اظهار کرد: با صاف شدن هوا شهرداری و اداره اوقاف نسبت به بهسازی و مرمت آن اقدام کرده تا به حالت اولیه برگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلندر

      سلام . بازهم خداروشکر که آسیب جانی نداشتن . گلستان که باران میاد چند نفر جان خودشان را از دست میدن . خیابان ها میشه دریاچه هیچ کاری هم نمیکنن . شنیدم ابرها را بارور میکنن که اینجوری باران میاد. خداشاهده دیگه از باران بدم اومده همین که ابرها سیاه میان استرس میگیرم

    • بدون نام

      وقتی تاسیسات ومعابر ساخته شده مال 50 سال قبل باشه همینه دیگه!!!

    • وطن

      شهر را آب میبره مسئولین را خواب
      شهرسازی ایراد اساسی داره یه کوچولو از اون بودجه و عوارض و مالیات و ....را صرف اصول زیر بنایی شهر کنید تا با یک بارندگی اینقدر کاسه چکنم چکنم دستان نگیرید.

    • رویا ساز

      واقعا دنیا رو آب ببره مسولین ما رو خواب میبره

    • سحر

      سلام خیلی برای رامسر متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج