۳۸۴۴۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی شاسی‌بلند آلفارومئو استلویو در لس آنجلس

به تازگی خبرهایی در رابطه با مرسدس بنز GLC کوپه منتشر شده است و این خودرو یکی از معدود رقبای ب‌ام‌و X۴ است. هرچند این شاسی‌بلند کوپه مانند باواریایی به زودی رقیبی دیگر خواهد داشت اما ملیت حریف موردنظر این بار ایتالیایی است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: به تازگی خبرهایی در رابطه با مرسدس بنز GLC کوپه منتشر شده است و این خودرو یکی از معدود رقبای ب‌ام‌و X۴ است. هرچند این شاسی‌بلند کوپه مانند باواریایی به زودی رقیبی دیگر خواهد داشت اما ملیت حریف موردنظر این بار ایتالیایی است.

معرفی شاسی‌بلند آلفارومئو استلویو در لس آنجلس

آلفارومئو در حال آماده‌سازی شاسی‌بلند جدید خود یعنی استلویو برای معرفی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس است. نام این خودرو برگرفته از نام یکی از بزرگ‌ترین راننده‌های ایتالیایی است؛ بنابراین آلفا به وضوح دارای گرایش‌های اسپورت در رابطه با این شاسی‌بلند است و ما انتظار داریم که این خودرو عملکرد خوبی داشته باشد.
پیش‌ازاین تصاویر جاسوسی مربوط به این خودرو را مشاهده کرده‌ایم و می‌دانیم که استلویو بر پایه‌ی معماری جیولیای فعلی بنا شده است. از آنجایی که جیولیا سدانی اسپورت و قلدر است پس بی هیچ سوالی استلویو نیز باید در بحث دینامیک هندلینگ سرآمد کلاس خود باشد البته آلفارومئو ادعا می‌کند که این خودرو کاربردی و مفید نیز هست.

معرفی شاسی‌بلند آلفارومئو استلویو در لس آنجلس

سایز و طراحی این خودرو احتمالاً با توجه به رقبایی چون پورشه ماکان، جگوار اف-پیس و ب‌ام‌و X۴ شکل گرفته است. درحالی‌که X۴ کمی کوپه مانندتر از استلویو است اما به علت گرایش‌های اسپورتی این خودرو قرابت بیشتری با X۴ دارد. مخصوصاً وقتی می‌بینیم که این برند ایتالیایی به دنبال خلق نسخه‌ی سریع‌تر کوادروفولیو نیز هست. این نسخه‌ی سریع‌تر احتمالاً از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی استفاده شده در جیولیا کوادروفولیو سود خواهد برد.

معرفی شاسی‌بلند آلفارومئو استلویو در لس آنجلس

از نظر ظاهری انتظار می‌رود که این خودرو شباهت‌های فراوانی به جیولیا داشته باشد. البته با قضاوت از روی تصاویر جاسوسی کابین می‌فهمیم که مزراتی نیز روی این بخش تأثیر داشته است. این امر منجر به باور قضیه‌ای شده که استلویو گران‌بهاتر از جیولیا خواهد بود. همین کار احساس‌برانگیز است چراکه آلفا می‌خواهد با رقبای کهنه‌کار آلمانی شاخ‌به‌شاخ شود و در بازار خودروهای لوکس و پرفورمنس عملکرد قوی‌ای داشته باشد.

معرفی شاسی‌بلند آلفارومئو استلویو در لس آنجلس

حرفی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودرو نداریم اما انتظار داریم که از نسخه‌های مشابه با جیولیا استفاده شود. در ماه نوامبر و همزمان با نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس موارد بیشتری را درباره‌ی این خودرو خواهیم فهمید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج