۳۸۴۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترس باقری از ناکام ترین پرسپولیس تاریخ

باقری به اطرافیانش گفته مهمترین دلیلی که دوست ندارد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، ناکامی احتمالی این تیم در نیم فصل دوم است! او گفته علاقه ای ندارد بعدها اسمش به عنوان یکی از اعضای کادر فنی ناکام ترین پرسپولیس تاریخ لیگ برتر برده شود.

ترس باقری از ناکام ترین پرسپولیس تاریخ

تماشا: باقری به اطرافیانش گفته مهمترین دلیلی که دوست ندارد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، ناکامی احتمالی این تیم در نیم فصل دوم است! او گفته علاقه ای ندارد بعدها اسمش به عنوان یکی از اعضای کادر فنی ناکام ترین پرسپولیس تاریخ لیگ برتر برده شود. اتفاقی که فصل قبل هم افتاد زمانی که حمید استیلی از باقری درخواست حضور در پرسپولیس را کرد، به همین دلیل آن را نپذیرفت.

اجازه بدهند کادر فنی جدید کارش را انجام بدهد

باقری: بازیکنان باید تکانی به خودشان بدهند

تکلیف حضور کریم باقری در پرسپولیس هنوز مشخص نشده است. هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی که محبوبیت کم نظیری بین اهالی فوتبال دارد روز گذشته به فارس گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست. قرار است بروم و با مسئولان تیم صحبت کنم. فعلا که تصمیمی گرفته نشده. باید صحبت کنیم و ببینیم که خواسته های شان از من چیست. رویانیان و گل محمدی از من خواسته اند که کنار تیم باشم و به پرسپولیس کمک کنم. باید از خواسته های آنها مطلع شوم. من نه دوره مربیگری رفته ام و نه مدرک دارم بنابراین در این زمینه نمی توانم کاری برای پرسپولیس انجام دهم.»

باقری درباره مشکلات پرسپولیس گفت: «مشکلات تیم یکی دوتا نبود اما هر چه بوده باید در این نیم فصل آن مشکلات را تمام کنند و یک روند جدید را آغاز کنند. بازیکنان هم باید تکانی به خودشان بدهند و در ادامه بازی ها هواداران را خوشحال کنند. تغییر مداوم مربی کار را سخت کرده است. تا یک مربی می آید جای خود را پیدا کند و تیم را بشناسد عوض می شود. متاسفانه بیشتر مشکلات پرسپولیس هم به همین موضوع برمی گردد.»

انتخاب یحیی و کادر فنی جدید برای پرسپولیس انتقاد برخی پیشکسوتان پرسپولیس مثل فرشاد پیوس را به دنبال داشت. باقری در این باره گفت: «به نظر من آنهایی که انتخاب شده اند می توانند به تیم کمک کنند. حالا یک نفر از این کادر دوست گل محمدی بوده و با او کار کرده، ما نباید همین یک نفر را علم کنیم و بگوییم همه افراد کادر پرسپولیسی نیستند. حسین عبدی بیشترین سابقه را به عنوان بازیکن داشته و ادموند بزیک هم چند سال برای پرسپولیس بازی کرده. همه این انتخاب ها سلیقه ای است و باید اجازه بدهند که این کادر کار خودش را انجام بدهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج