جاباما
۳۸۴۶۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

اکبر عبدی با موهایی بلوند!

انتشار فهرست فیلمهایی که برای شرکت در جشنواره متقاضی شده اند مخاطبان را با عنوان فیلم جدیدی از فریدون جیرانی هم مواجه کرد.

شبکه ایران: انتشار فهرست فیلمهایی که برای شرکت در جشنواره متقاضی شده اند مخاطبان را با عنوان فیلم جدیدی از فریدون جیرانی هم مواجه کرد.

فیلمی به نام «داستان عوضی» به کارگردانی جیرانی! از آنجا که جیرانی طی ماههای اخیر هیچ کار سینمایی جدیدی را کلید نزده بود مشاهده نام این فیلم در فهرست متقاضیان جشنواره سبب ساز آن شد که به سراغ جیرانی رفته و از وی درباره این فیلم بپرسیم.

اکبر عبدی با موهایی بلوند!

جیرانی با بیان اینکه این فیلم ویدیویی است نه سینمایی از این مساله سخن گفت که آن را برای نوروز تلویزیون ساخته است. جیرانی افزود:«این فیلم را به سفارش سیمافیلم و برای پخش نوروزی در تلویزیون ساخته بودم اما تهیه کننده کار تصمیم گرفته است قبل از پخش در تلویزیون آن را در سینماها هم اکران کند.»

اکبر عبدی با موهایی بلوند!

جیرانی درباره مضمون «داستان عوضی» اظهار می دارد:«مضمون کار کمدی-فانتزی است و بازیگران اصلی کار هم اکبر عبدی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و نادر سلیمانی هستند. تهیه کنندگی کار برعهده تینا پاکروان بوده و احتمالا اگر فیلم در سینماها اکران شود هم مخاطب خاص خود را خواهد داشت.»

فریدون جیرانی در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم در بخش ویدیویی جشنواره به نمایش در می آید یا بخش سینمایی گفت:«درصدد هستیم نسخه سینمایی فیلم را هم تهیه کنیم چون فیلم این قابلیت را دارد که هم در بخش سینمایی جشنواره به نمایش درآید و هم بعد از جشنواره در سینماها اکران شود. البته فیلم باید در جشنواره به نمایش درآمده و بازخوردهای آن را بسنجیم تا بعد برای اکران آن تصمیم گیری شود.»

اکبر عبدی با موهایی بلوند!

وقتی به جیرانی می گوییم بسیاری از فیملها بدون نمایش در جشنواره اکران عمومی شده اند و «داستان عوضی» هم می تواند یکی از آنها باشد وی پاسخ می دهد:«نه، برای من و تهیه کننده فیلم نمایش در جشنواره مهم است. به هر حال جشنواره یک نمونه کوچک از مخاطبان کل سینما است و براساس آن می توان درباره چگونگی اکران فیلم تصمیم گرفت.»

جیرانی کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم را به فرامرز روشنایی مدیر روابط عمومی «داستان عوضی» مربوط دانست. روشنایی هم اطلاعات زیر را درباره این فیلم در اختیار شبکه ایران قرار داد:

داستان عوضی

شروع فیلمبرداری: هشتم شهریور نود و یک

پایان فیلمبرداری: دوازدهم مهر نود و یک

مکان های فیلمبرداری: دربند/شهرک غرب/ملا صدرا/ نیایش/شریعتی/ایرانشهر

مضمون: فانتری


اکبر عبدی با موهایی بلوند!

خلاصه داستان: نویسنده داستان های تلخ تصمیم می گیرد یک داستان بامزه و خنده دار بنویسد که خودش درگیر این داستان می شود و...

بازیگران: اکبر عبدی.علیرضا خمسه.هدایت هاشمی.نگار عابدی،نادر سلیمانی، داریوش کاردان،گیتی ساعتچی، احمد ایراندوست

کارگردان:فریدون جیرانی/تهیه کننده:تینا پاکروان/طرح فیلمنامه:جمال امید/نویسنده فیلمنامه:آرش قادری/مدیر فیلمبرداری:فرشاد بشیرزاده/تدوین:بهزاد مصلح/طرح و اجرای کمیک استریپ:سیمین آل علی/جلوه های ویژه بصری:حسن پیله ور/طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری/صدابردار همزمان:امین میرشکاری/صداگذاری ومیکس:علیرضا علویان/موسیقی متن:رضا مرتضوی/طراح صحنه و لباس:حجت اشتری/عکاس:احمد رضا شجاعی/برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:آلاله هاشمی/دستیار دوم کارگردان:نیما فلاحی


اکبر عبدی با موهایی بلوند!

منشی صحنه:سحر عقیقی/دستیار اول فیلمبرداری:پویان کفیلی/گروه فیلمبرداری:وحید عرب گری.پویا اقبالی.سینا علیپور/دستیار تدوین:فرشته هوشمند/اجرای چهره پردازی:محمد سیه پوش.سمانه مرادیان/دستیار چهره پردازان:میلاد خدا رحم/دستیار صدا:امیر عاشق/

اکبر عبدی با موهایی بلوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      کلکسیون عینک است این فیلم

    • استار

      فيلم هاي جيراني ديدن داره. من كه از ديدن قصه پريا سير نميشم. خداييش كارش درسته.

    • Mami

      وقتی تیتر را خوندم یاد فیلم آدم برفی افتادم.

    • مریم تمیزی

      اکبر عبدی واقعا یه هنرمنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج