۳۸۴۶۳۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نقدی: برداشت کنندگان نجومی شلاق بخورند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: افرادی در برداشت نجومی از بیت المال برای خودشان حق قایل هستند و خودشان را ممتاز می‌دانند که این افراد باید مجازات شوند و شلاق بخورند.

خبرگاری ایسنا: سردار محمدرضا نقدی در مجمع بسیج استان کردستان، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم الگوی اسلامی ایرانی، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه است.

وی با اشاره به این‌که «در صحنه بودن نباید فقط به شرکت در راهپیمایی و تظاهرات خلاصه شود»، افزود: در نظام اسلامی دولت و مردم از یکدیگر جدا نیستند و دولت هم از مردم است.

وی با اشاره به این‌که «عده‌ای مخالف حضور مردم در صحنه هستند و آن را دخالت می‌دانند» اظهار کرد: به عنوان مثال این افراد فقط به حضور عده‌ای خاص در عرصه اقتصادی و فرهنگی کشور معتقد هستند و حضور سایر افراد جامعه را بر نمی‌تابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مقوله حقوق‌های نامتعارف اشاره و اظهار کرد: افرادی در برداشت نجومی از بیت المال برای خودشان حق قایل هستند و خودشان را ممتاز می‌دانند که این افراد باید مجازات شوند و شلاق بخورند. یکی از دلایل هلاکت اقوام این است که طبقات ممتازی از مردم ایجاد شود که در اجرای احکام الهی استثناء باشند. یکی از دلایلی که خداوند قوم بنی اسرائیل را نابود کرد این بود که حکم خدا را برای ضعفای جامعه اجرا می‌کردند اما برای اغنیاء اجرا نمی‌شد.

وی با عنوان این‌که «همه مردم در جامعه مسوول هسنتد» گفت: یکی از ویژگی‌های حکومت اسلامی عدم تمرکز و واگذاری شئون به خود مردم است.اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم باید ظرفیت‌های محلی را احصاء و از فرصت‌های استان‌ها بهره‌گیری کنیم. مجمع‌های بسیج در استان‌ها نباید فقط مطالبه‌گر باشند بلکه باید فرصت‌ها و موانع را شناسایی کنند و با برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات بر بیایند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که «کردستان مهد فرهنگ است»، تصریح کرد: دشمن تخریب فرهنگ عظیم این منطقه را نشانه گرفته است و با رواج فساد و ولنگاری می‌خواهد مردم را از مسیر اعتقادات‌شان خارج کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یکی از ماموریت‌های دشمن را گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر عنوان کرد و گفت: فروش و عرضه مواد مخدر در کشور ایران بسیار سخت و ارزان‌تر از کشورهای اروپایی است اما چون هدف دشمن نابود کردن جوانان ماست به عنوان یک ماموریت این کار را انجام می‌دهند و سود و زیان فروش مواد مخدر برای آن‌ها مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: رواج بی‌حجابی و خانه‌های فساد یکی دیگر از خطراتی است که آمریکا در منطقه بر روی آن سرمایه گذاری کرده است. پخش فیلم‌های ماهواره‌ای هم اثرات مخربی بر جامعه ما دارد که از مهمترین آن بی‌احترامی به پدر و مادر و افزایش طلاق میان زوجین است که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم و اقدام عملیاتی کنیم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های دشمن را ایجاد تفرقه مذهبی برشمرد و عنوان کرد: دشمنان ما چون از وحدت شیعه و سنی ضربه خورده‌اند با حمایت از گروه‌های تکفیری سعی در تفرقه‌افکنی و از بین بردن وحدت مردم ما دارند که خوشبختانه مردم ما هوشیار هستند و دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان همچنین تحریکات قومی را یکی دیگر از تهدیدات دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: هیچ قومی بر قوم دیگری فضیلت ندارد و همه قومیت‌ها و نژادها قابل احترام و دارای ارزش هستند.

وی در پایان سخنان خود با عنوان این‌که «کردستان در زمینه‌های بسیاری دارای ظرفیت‌های فراوانی است»، افزود: ایجاد صنایع تبدیلی در این منطقه می‌تواند موجب اشتغالزایی هزاران نفر از جوانان بیکار استان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شلاق چیه باید اعدام بشند.شرف قاچاقچی می ارزه به این ادمهای کثیف و دزدان بیت المال

    • شیری

      نه آبروشون می رود . چه قابلی داره . ی وقت این کار را نکنید . ملت که چیزی نمی گند فعلا ..............

    • بدون نام

      مسولین دو تابعیت را شناسایی کنید کشور درخطر است

    • علی

      همه غارتگران بیت المال بلا استثناء مفسد فی الارض هستند و باید به دار مجازات آویزان شوند. هیچ استثنائی در کار نباید باشد.......

    • بدون نام

      سردار ما پشت سرت هستیم

    • پیر مرد پرسپولیسی

      فکر وایده خوبی است که خلافکارام شلاق بخورند ولی میترسم شلاق کم بیاریم اگه بخوایم اختلاسگران نجومی ،گیرندگان حقوق های نجومی و................. رو شلاق بزنیم ،اصلا این نجومی کیه که همه رو از راه بدر کرده ،ومسٔولامون رو دلواپس ؟یا حق

    • اشراقی گلپایگانی

      اگر اسم ورسم انها هم اعلام شود مردم راضیند شلاق پیشکش. هنوز اسامی انهارا با یک حرف ازاول اسم ویک حرف از اول فامیل اعلام میکنند وتوجیهشان هم اینستکه خانواده انها درجامعه زندگی میکنند واگر اسم وفامیل انها اعلام شود انها خجالت میکشند تا به این شکل با پدیده فساد ورانت وحقوق نجومی برخورد کنند هیچ اتفاق خاصی درمبارزه بااین پدیده شوم اتفاق نخواهد افتاد

    • بدون نام

      اگر ابروی اینها در خطره پس ابروی مردمی از فقر به گدایی و فساد و دزدی می افتند مهم نیست اینها حق همین فقرا را با خانواده میل می کنند

    • بدون نام

      گر حکم شود که مست گیرند، در شهر هر آن که هست گیرند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج