۳۸۴۷۲۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آمریکا استخر شنا در روسیه را تحریم کرد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تمسخرآمیز خواندن تحریم های ضد روسی جدید واشنگتن گفت: مقام های تصمیم گیرنده در آمریکا به گونه ای مضحک رفتار می کنند و حتی یک استخر شنا را در مسکو تحریم کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تمسخرآمیز خواندن تحریم های ضد روسی جدید واشنگتن گفت: مقام های تصمیم گیرنده در آمریکا به گونه ای مضحک رفتار می کنند و حتی یک استخر شنا را در مسکو تحریم کرده اند.
زاخارووا امروز (پنجشنبه) در نشست خبری هفتگی خود گفت: با اقدام های دولت آمریکا که در اواخر دوران فعالیت خود قرار دارد، کارها به بهانه وضعیت اوکراین و کریمه به وضعیت مضحکی کشیده شده و حتی یک کارخانه در این شبه جزیره را که سال ها پیش بسته شده نیز تحریم شده است.
وی همچنین افزود: آمریکایی ها در برنامه جدید گسترش تحریم های ضد روسی اعلام کردند که استخر چایکا در مسکو را به فهرست خود افزوده اند که ما برای این مساله هیچ دلیلی نمی یابیم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه سپس با بیانی کنایه آمیز گفت: شاید دلیل اقدام مقام های تصمیم گیرنده آمریکایی برای تحریم کردن استخر، قرار داشتن این مکان ورزشی نزدیک مرکز آکادمی دیپلماتیک روسیه است و شاید دیپلمات ها هم از آن استفاده می کنند، در حالیکه کاخ سفید نیز می داند این اقدام ها تاثیری ندارد.

آمریکا دیروز 11 شهروند و 107 مقام و شخصیت حقوقی روسیه را به فهرست تحریم این کشور که از سال 2014در ارتباط با پرونده اوکراین آغاز کرده است، افزود.

سال ۲۰۱۴ پس از سقوط حکومت ویکتور یانوکوویچ و روی کار آمدن یک دولت متمایل به غرب در اوکراین و آغاز درگیری شبه نظامیان با نیروهای دولتی در شرق این کشور که روسیه متهم به حمایت از آنان شد، شبه جزیره کریمه به روسیه پیوست.

جدایی کریمه براساس نتایج برگزاری یک همه پرسی در این شبه جزیره در کناره دریای سیاه، یکی از عوامل اصلی افزایش تنش در روابط روسیه با اکراین و غرب شده که وضع تحریم های ضد روسی از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا و واکنش متقابل مسکو را در پی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      بنظرمن باید همه کشورها متحد بشن واین آمریکای زورگو روواسه همیشه بشونند سرجاش، متاسفانه وقتی اتحاد نباش همينه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج