۳۸۴۷۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دایی: مسی می تواند رکورد من را بزند یا نه؟

از دایی پرسیدیم که آیا این بازیکن می تواند رکورد گل های زده اش در رده ملی را بشکند یا نه که او این واکنش را نشان داد: «مسی یک چیز دیگری است. او را نمی‌توانید با هیچ بازیکنی در طول تاریخ فوتبال مقایسه کنید.

خبرآنلاین: سرمربی راه آهن دوست ندارد در مورد پرسپولیس حرفی بزند.

درباره تیم ملی و نتایجی که ملی پوشان در غرب آسیا گرفتند حرف نمی زند و می گوید: «اگر در مورد تیم خودم سوال دارید بپرسید جواب می دهم. نمی‌خواهم در این مورد صحبتی کنم.»

او در پاسخ به این سوال که مشکل روز فوتبال ما و ضعف عمده تیم‌های باشگاهی و تیم‌‌ملی در گلزنی است این واکنش را نشان داد: «ضعف گلزنی تنها به مهاجمان تیم‌ها برنمی‌گردد. مگر تیم‌های باشگاهی ما بد گل می‌زنند؟! در فوتبال نوین نباید از یک نفر توقع‌ گلزنی داشت. باید سیستم هجومی تیم‌ها اصلاح شود. باید روی ساختار تهاجمی تیم‌ها و ایجاد موقعیت‌های بیشتر گلزنی کار کرد. در چنین فضایی امکان گلزنی برای مدافع و هافبک و مهاجم فراهم می‌شود.»

از علی دایی می پرسیم که بعد از خداحافظی شما از تیم ملی مهاجمی با خصوصیات فنی شما در فوتبال ایران نیامده است او می گوید: «به گذشته برنگردیم خیلی بهتر است. الان مهاجمانی به مراتب بهتر از من هم هستند.»

سرمربی راه آهن سپس در مورد تیمش حرف می زند و می گوید: «ما با حساسیتی خاص تحقیق و جستجو در پی جذب بازیکنان مدنظرمان در پست‌های مختلف هستیم. تا الان با یک گزینه خارجی به توافق رسیده‌ایم و ۲،۳ بازیکن دیگر هم ظرف روزهای آینده به جمع‌مان اضافه می‌شوند.»

دایی در ادامه می گوید که آنها می خواستند که حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس را جذب کنند اما این بازیکن نتوانست رضایت نامه اش را از ملوانی ها بگیرد: «خیلی دوست داشتم این اتفاق صورت بگیرد. چون شنیده بودم حسین شرایطی دارد که می‌تواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. حسین بازیکن خودم بود و از لحاظ فنی و اخلاقی خیلی قبولش دارم.»

دایی که سرمربی گری در پرسپولیس را هم تجربه کرده است ترجیح می دهد تا در مورد تیم سابقش حرفی نزد: «سعی می‌کنم در موقعیتی قرار نگیرم که در این‌باره پاسخگو باشم. درکل سعی می‌کنم به مسایل تیمی جز تیم خودم کاری نداشته باشم. در مورد پرسپولیس هم به‌عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم دارم.»

یحیی گل محمدی و حضور او در پرسپولیس. او برای هم بازی سابقش هم آروزی موفقیت می کند و می گوید: «اجازه بدهید این‌طور پاسخ سوال شما را بدهم. برای دوستان عزیزم در کادر فنی پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. به اعتقاد من هرچقدر فضای کار در اختیار نسل جوان مربیان کشور قرار بگیرد و در این زمینه تغییرات صورت بگیرد، به سود آینده فوتبال ایران خواهد بود.»

سرمربی راه آهن در مورد جام حذفی و مسیر سختی که پیش روی تیمش قرار دارد هم حرف می زند و می گوید: «جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. همان‌طور که دو سال پیش تیم لیگ یکی گسترش فولاد تبریز تا فینال این‌ بازی‌ها پیش آمد، بنابراین نمی‌توان گفت اسامی تیم‌ها نمایانگر سختی یا راحتی کار تیمی در جام حذفی است. در حال حاضر برای انجام نخستین بازی‌مان در جام حذفی چند مصدوم داریم. با این حال تمرینات‌مان را با سایر نفرات به خوبی دنبال کرده‌ایم. حالا به آبادان می‌رویم و سعی می‌کنیم شروع موفقی در این رقابت‌ها داشته باشیم.»

اما حرف های پایانی دایی. آنجا که او در مورد بازیکن مورد علاقه اش مسی حرف می زند.

از دایی پرسیدیم که آیا این بازیکن می تواند رکورد گل های زده اش در رده ملی را بشکند یا نه که او این واکنش را نشان داد: «مسی یک چیز دیگری است. او را نمی‌توانید با هیچ بازیکنی در طول تاریخ فوتبال مقایسه کنید.

آمار فوتبال دنیا دست من نیست که بگویم چه اتفاقی درباره شکستن رکورد گل های ملی خواهد افتاد. همیشه از تماشای بازی مسی لذت می‌برم. ۹۰ درصد بازی‌های بارسلونا را به‌خاطر حضور لیونل مسی نگاه می‌کنم. وجود امثال لیونل مسی باعث جذابیت فوتبال شده است.

برای فوتبالی که این قبیل ستارگان به نمایش می‌گذارند نمی‌توان تعریف خاصی قائل شد. بازیکنانی نظیر مسی، اینی‌استا، رونالدو و فالکائو باعث می‌شوند مردم دنیا از تماشای فوتبال لذت ببرند. فوتبال زیبای بازیکنانی مانند لیونل مسی نمایشی زنده است که یک دقیقه آن شبیه هم نیست و تکرار نمی‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كيان

      واقعا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج