۳۸۴۹۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمریکا: ایران به تعهداتش پایبند است

وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش جدید آژانس از روند اجرای برجام تاکید کرد:‌ ایران به تعهداتش طبق توافق هسته‌ای پایبند مانده است.

خبرگزاری ایسنا: وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش جدید آژانس از روند اجرای برجام تاکید کرد:‌ ایران به تعهداتش طبق توافق هسته‌ای پایبند مانده است.

مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری روز پنج‌شنبه خود در پاسخ به سوالی درباره گزارش جدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از روند اجرای برجام در ایران گفت:‌ این گزارش کاملا محرمانه است مگر این که آژانس آن را منتشر کند. بنابراین من نمی‌توانم وارد جزییات آن شوم با این حال همان‌طور که می‌دانید این گزارش به طور مشخص بازتاب دهنده وضعیت برنامه هسته‌ای ایران است و ما به آن اعتماد داریم. به علاوه این که در این گزارش تایید شده است ایران هم‌چنان به تعهدات خود طبق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند مانده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا تونر افزود: ما این گزارش را ارزیابی می‌کنیم. بنابراین من قادر خواهم بود با جزییات بیش‌تری درباره آن صحبت کنم.

او هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره موضع‌گیری ایران در خصوص برگزاری مراسم حج در سال جاری گفت:‌ ما درباره آن صحبت کرده‌ایم. هم‌چنین موضع‌مان درباره برجام، کاملا مشخص است؛ این که این توافق قرار نیست درباره رفتار ایران باشد. ما از زمان اجرای توافق هسته‌ای تاکنون شاهد هیچ گونه تغییری در رفتار ایران در منطقه نبوده‌ایم اما امیدواریم این کشور نقش سازنده‌تر ایفا کند. با این حال هیچ شواهدی دال بر این که ایران این مسیر را دنبال می‌کند وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج