۳۸۴۹۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: انتظار برد از بازی فردا داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما اولین میزبانی خود را در لیگ شانزدهم به صورت کامل در دیدار مقابل سپاهان خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پدیده و استقلال خوزستان، اظهار داشت: ما اولین میزبانی خود را به صورت ۱۰۰درصد در لیگ برتر در این فصل تجربه خواهیم کرد چرا که در ۴ هفته‌ای که برگزار شده ۳ هفته بازی‌های خارج از خانه ما بود و در یک هفته هم دربی مشهد برگزار شد که حضور هواداران ۵۰ - ۵۰ بود.

وی ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم البته نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد ما به لحاظ آماری‌ کیفیت و پاس‌های رد و بدل شده و موقعیت‌های خلق شده، عملکرد خوبی داشتیم و دقیقا زمانی که به اوج رسیدیم لیگ تعطیل شد.

مهاجری با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: به هر حال بحث تیم ملی هم وجود دارد اما باشگاه‌ها نباید در این زمینه ضرر کنند اگر باشگاه‌ها ضرر کردند حداقل تیم ملی در ارائه فوتبال می‌توانست بهتر ظاهر شود. ما نتیجه گرفتیم هر چند که اگر باهوش‌تر بودیم مقابل چین هم به پیروزی می‌رسیدیم اما از لحاظ کیفیت بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و متأسفانه بار دیگر پس از سه هفته لیگ تعطیل خواهد شد. در هر صورت امیدوارم تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.

وی یادآور شد: باشگاه‌ها در این زمینه دچار مشکل می‌شوند چرا که بازیکنی که پیش از فصل بدنسازی کرده مجدداً بار دیگر باید بدنسازی کند و این وقفه به بازیکن صدمه می‌زند. همچنین از لحاظ اقتصادی هم برای باشگاه‌ها به صرفه نیست چرا که باشگاه‌ها مجبور می‌شوند در این مدت به هر حال برای حفظ آمادگی شرایط بازیکنانشان هزینه کنند. همین سفر سپاهان به مشهد برای ما هزینه داشت چرا که 50 درصد هزینه آنها را پرداخت کردیم. 40 میلیون آنها هزینه کردند به هر حال امیدوارم برنامه‌ریزی به شکلی باشد که فشار به روی باشگاه‌ها نیاید.

سرمربی پدیده تأکید کرد: تیم‌های دیگر هم در این زمینه دچار مشکل شدند و بازیکنانشان مصدوم شدند امیدوارم که برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کمترین ضرر را باشگاه‌ها بدهند و بتوانند بیشترین بازدهی را داشته باشند.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش یادآور شد: کفش‌گری و فرامرزی را ما برای بازی فردا در اختیار نداریم وضعیت فریبرز گرامی امروز مشخص می‌شود و چند بازیکن دیگر ما هم که مصدوم بودند از روز گذشته به تمرینات بازگشتند، اما هنوز به آمادگی 100درصد نرسیده‌اند. روز گذشته این بار روانی از ما برداشته شد و پس از مدت‌ها توانستیم تقریباً با نفرات کامل‌امان بازی کنیم.

مهاجری در مورد وضعیت واتو بازیکن خارجی این تیم گفت: او شرایط خوبی دارد و اگر نیاز باشد برای بازی فردا از او استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه در مقابل استقلال خوزستان به دنبال چه هدفی است، گفت: ما برای این بازی انتظار برد داریم با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلم اما در این بازی به دنبال پیروزی هستیم. قطعاً‌ از امتیاز خانگی می‌خواهیم استفاده کنیم و با شناخت خوبی که از نقاط ضعف و قوت این تیم داریم، به دنبال حفظ تمرکز بازیکنان هستیم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه نسبت به برگزاری بازی در روز شنبه اعتراض داشته‌اند، گفت: ما معتقد بودیم که چه ایرادی دارد پس از یک ماه تعطیلی لیگ بازی ما روز گذشته برگزار می‌شد تا اینگونه هواداران هم به ورزشگاه می‌آمدند شما نگاه کنید در لیگ یک هواداران بیشتری در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند ما باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که باعث استقبال تماشاگران شود. اگر روز گذشته بازی برگزار می‌شد، طبعا هواداران بیشتری می‌آمدن هم اکنون هم از هواداران کمک می کنم که به تیم کمک کنند چرا که حضور آنها در ورزشگاه باعث می‌شود بازیکنان انگیزه مضاعفی به دست آورند و مجاب می‌شوند در ۹۰ دقیقه تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: اگر هواداران انتظار دارند که تیم شهرشان نتیجه بگیرد باید حمایت کنند. حضور در منزل و فضای مجازی فایده‌ای ندارد. من از آنها خواهش می‌کنم که به خود زحمت بدهند و در ورزشگاه حاضر شوند.ژ

جواد طاری‌بخش سخنگوی هیات مدیره باشگاه پدیده نیز در پایان این نشست با اعلام اینکه از دو نقطه شهر برای هواداران اتوبوس در نظر گرفته شده، گفت: از ساعت ۱۷ در دو میدان شهر یعنی میدان تختی و پایانه آزادی برای هواداران اتوبوس در نظر گرفته شده است همچنین کانون هواداران باشگاه پدیده شکل گرفته که هواداران می‌توانند با عضویت در این کانون از خدمات آن بهره‌مند شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج