۳۸۴۹۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کایپتان ها در مصاف با پرطرفدار ها

۱۶+۵ نکته از هفته پنجم فوتبال لیگ برتر

هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر بعد از ۲۸ روز تعطیلی از امروز به راه افتاده و۱۶ تیم لیگ شانزدهم یکی از مهم ترین هفته های لیگ را برگزار میکنند .

ورزش سه: در هفته پنجم لیگی که قرار است مهم ترین لیگ سالهای اخییر باشد پرسپولیس وتراکتورسازی مهم ترین بازی را برگزار میکنند .

1-استقلال برای اولین بار بعد از 20 سال بار دیگر برابر ماشین سازی تیریز بازی میکند .

۲-بی هیچ تردیدی اهالی فوتبال ۲ تیم پرسپولیس وتراکتورسازی را مدعیان قهرمانی لیگ برتر میدانند .۲ تیم قدرتمندی که با ۲ سرمربی سابق تیم ملی یعنی برانکو وقلعه نویی در راس هرم فنی خود ،در دور برگشت لیگ پارسال هم تیم های اول ودوم بودند .

3-استقلال وپرسپولیس،تیم های مدعی لیگ برتر ،برابر 2 تیم تبریزی به میدان میروند وجالب این که سرمربی 2 تیم تبریزی در این هفته بازیکنان سابق استقلال بوده اند .امیر قلعه نویی ورسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی را عرض میکنیم.

۴-نفت تهران ونفت آبادان در حالی به مصاف هم میروند که دیدار ۲ تیم نفتی دیگر دیدار هم خانواده ها نیست ونفت تهران بعد از ۴۲ سال فعالیت امتیاز خود را به یک سرکت بازرگانی فروخته وامروز تنها نامی از نفت را یدک میکشند .

5-دیدار مهم نفت ونفت آبادان دیدار نادر دست نشان وعلی دایی بعد از 8 سال است.آخرین بار ،در جریان دیدار سایپای تهران وپگاه گیلان در بهار سال 87 این 2 مربی به مصاف همدیگر رفتند وحالا یک بار دیگر 2 تیم مورد اشاره به مصاف همدیگر خواهند رفت.

۶-امسال گسترش بی تردید تیم قدرتمندی دارد ،اما آنها در جدول رده بندی با ۳ مساوی ویک باخت سیزدهم هستند در حالی که حریف این هفته آنها یعنی سیاه جامگان یا یک برد ۲ مساوی ویک باخت نهم است .نکته مهم این که فراهد کاظمی وفراز کمالوند ،مردان دوم وسوم از دوره ف کاف های معروف فوتبال ایران هستند که اولین آنها فیروز کریمی بوده است .آنها از حیث نوع فعالیت،ادبیات رفتاری و.... شباهت زیادی به هم داشته اند .در رتبه بندی تجربه،کمالوند نقش شاگردی را بر کاظمی دارد.

7- سه تیم شانس صدرنشینی را در هفته پنجم دارند .پرسپولیس اگر برابر تراکتور برنده شود در صدر می ماند.تراکتورسازی هم ببرد در حالی که نفت آبادان برنده نباشد صدرنشین خواهد شد ونفت آبادان در حالی صدرنشین میشود که نفت تهران را ببرد وتراکتورسازی هم برابر پرسپولیس برنده شود در حالی که تفاضل نفت آبادان در برد احتمالی برابر نفت تهران باید 2 گل بیشتر باشد.

۸-پرسپولیس وتراکتورسازی در حالی به مصاف هم میروند که برای اولین بار بازی ۲ تیم در لیگ برتر سالهای اخیر در ورزشگاه یادگار امام نیست و۲ تیم در کمپ تراکتورسازی به مصاف هم خواهند رفت.

9-بازی پدیده واستقلال خوزستان بازی تیم هایی ست که مربیانش کمترین سابقه را در لیگ برتر دارند .به نحوی که مهاجری برای دومین سال هدایت تیم مشهدی را عهده دار است و پور موسوی برای اولین بار هدایت یک تیم را در لیگ برتر عهده دار است .تیمی که نامش استقلال خوزستان است .

۱۰-استقلال خوزستان باید در مشهد بازی کند .شهر وتیمی که برای خوزستانی ها خوش یمن است.استقلال خوزستان با برد برابر پدیده در هفته ۲۹ مسابقات لیگ برتر سال قبل مدعی قهرمانی شد.آنها اگر در مشهد برنده نمیشدند پرسپولیس قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر میشد.

11-استقلال در آستانه رسیدن به بدترین موقعیت خود در جدول لیگ برتر است .اگر استقلال برابر ماشین سازی نبرد وفولاد در خانه برابر سایپا نتیجه ای بهتر از استقلال برابر ماشین سازی بگیرد استقلال با رتبه شانزدهم به مصاف پرسپولیس در جمعه لیگ برتر میرود که برای اولین بار این اتفاق ممکن است رخ دهد .

۱۲-پرسپولیس در سال گذشته بعد از ۵ باخت متوالی در تبریز برابر تراکتورسازی در تبریز برنده شد.حالا تراکتورسازی ها به دنبال تکرار تاریخ البته به جز بازی باخته سال گذشته هستند وپرسپولیس در صدد تکرار تاریخ مورد اشاره است.

13-پرسپولیس تنها یک گل خورده است وبهترین خط دفاع را در لیگ دارد.آنها باید به مصاف تیمی بروند که با 7 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد البته استقلال خوزستان ،مثل تراکتورسازی با زدن 7 گل زده بهترین خط حمله را دارد.

۱۴-آندرانیک تیموریان در تیم ماشین سازی در حالی برابر استقلال قرار میگیرد که قبلا ۳ دوره در استقلال حضور یافته ودر سال ۹۲ هم با این تیم عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست آورده است.

15-صبا وذوب اهن در حالی به مصاف هم میروند که صبا گربه سیاه ذوبی هاست ودر 8 بازی گذشته،ذوب آهن تنها یک بار برابر صبا برنده شده است.

۱۶-هفته پنجم لیگ برتر اولین هفته از مسابقات است که در آن بازیها قبل از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.

1+16:استقلال وماشین سازی در حالی به مصاف هم میروند که رابطه این 2 باشگاه همواره در ادوار گذشته خوب بوده است وبه جز ناصر حجازی که در زمان حضورش در ماشین سازی تیمی خوب وقوی ساخت،بازیکنانی چون علیرضا اکبر پور،ستار همدانی،جاویدشکری و... از این تیم به استقلال آمدند .

۲+۱۶:-در تاریخ فوتبال لیگ برتر فوتبال ما یکی دو بار کاپیتان پرسپولیس روبروی پرسپولیس ایستاده است ،قبلا هم جلال حسینی،شیث رضایی،افشین پیروانی،بهروز رهبری فر و... از جمع کاپیتانهای سابق این تیم به مصاف پرسپولیس رفته اند اما این بار ۲ کاپیتان سابق پرسپولیس یعنی محمد نوری ومحسن بنگر میتوانند تجربه چنینی حضوری را داشته باشند .

3+16:بازی پرسپولیس وتراکتورسازی بازی 2 مربی سابق تیم ملی یعنی امیر قلعه نویی وبرانکو است .به جز قلعه نویی وبرانکو ،علی دایی هم جزو مربیان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است.

۴+۱۶:سپاهان در حالی به مصاف پیکان میرود که هفته قبل برابر دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی نفت آبادان در خانه حریف با یک گل بازنده بوده است.

5+16:سایپا وفولاد هم تیم هایی هستند که سابقه قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ برتر را دارند وهر 2 تیم بعد از سال قهرمانی خود بدترین مدافعان عنوان قهرمانی بوده اند .فولاد بعد از اولین قهرمانی هشتم شد و2 سال بعد سقوط کرد وسایپا بعد از قهرمانی خود در لیگ برتر یازدهم شد.حسین فرکی ونعیم سعداوی 2 سرمربی ملی پوش 2 تیم بوده اند که هر 2 در دوران فوتبال جزو با اخلاق ترین بازیکنان دوره خود بوده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج