۳۸۴۹۸۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

روشن: استقلال دربی را ببازد، افتخاری باید برود

پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال مدت هاست با مشکل مدیریت روبرو است.

کاپ: حسن روشن درباره اظهارنظر خبرساز مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: طرفدار یک تیم بودن اصلا اشکال ندارد. حتی رئیس جمهور هم این حق را دارد که طرفدار یک تیم باشد. یا طرفدار یکی دو فوتبالیست. اما بعضا شغل انسان ها ایجاب می کند که دیگران از علائق شخصی شان مطلع نباشند.

وی ادامه داد: چنین صحبتی از مدیرعامل استقلال آن هم در نزدیکی های دربی درست نیست. شاید او فکر کرده اینطوری صحبت کند تا در دربی هواداران پرسپولیس هوای او را داشته باشند. غافل از این که هوادار استقلال هم خوب این چیزها را می فهمد. شاید الان اتفاقی نیفتد، اما با این صحبت های افتخاری، به نظر من اگر خدای ناکرده استقلال دربی را ببازد، او باید از استقلال برود.

پیشکسوت استقلال افزود: من محمد رویانیان را از دیرباز می شناختم و می دانستم که رگ و ریشه اش آبی بود. اما روزی که در پرسپولیس مسئولیت گرفت، به مسئولیتی که گرفته بود پایبند بود و انصافا خیلی هم به پرسپولیس کمک کرد. هیچ کس هم نفهمید که ایشان استقلالی هست. منظور من این است که اگر یک استقلالی در پرسپولیس مسئولیت گرفت یا برعکس، می تواند به راحتی کارش را بکند و بروز ندهد که طرفدار کدام تیم است. شاید بهتر بود که افتخاری اسم دو سه تا از بزرگای استقلال مثل جباری و دانایی فرد را هم می آورد.
روشن خاطرنشان کرد:استقلال مدت هاست با مشکل مدیریت روبرو است. افشارزاده هم درک درستی از باشگاه داری نداشت. مرتب می گفت به من کمک کنید و به سود من صحبت کنید. ما هم می گفتیم شما کار درست بکن تا به نفع شما مصاحبه کنیم. افشارزاده در تمام دوران مدیریتی اش در استقلال تنها یک کار خوب و درست کرد و آن هم این بود که با پیگیری های مجدانه یک ورزشگاه را برای استقلال گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      واقعا حرف حقو زدن آقای روشن افتخاری بی شخصیت باید همین الان .......شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج