جاباما
۳۸۵۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نحوه تغییر اجاره مسکن ظرف ۲ سال

یک واحد ۹۰ متری در محدوده شهرک غرب با شرایط ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره در سال ۸۹ عرضه شده بود، اما حال چنین واحدی در همان منطقه با ودیعه ۲۰ میلیون تومان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به متقاضیان پیشنهاد شده است!

دنیای اقتصاد: یک واحد ۹۰ متری در محدوده شهرک غرب با شرایط ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره در سال ۸۹ عرضه شده بود، اما حال چنین واحدی در همان منطقه با ودیعه ۲۰ میلیون تومان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به متقاضیان پیشنهاد شده است!

از سوی دیگر در خیابان امیر آباد اجاره بهای یک واحد مسکونی ۸۵ متری، ۳۰ میلیون تومان در سال ۸۹ تعیین شده بود، اما در حال حاضر واحدی مشابه واحد مذکور با ۶۰ میلیون تومان به بازار اجاره عرضه شده است!

با بررسی‌های نرخ‌های اجاره در سال‌های ۸۹ و ۹۱ می‌توان به این امر پی برد که طی این ۲ سال اجاره بها در برخی از محله‌های تهران تا ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با توجه به جزئیات جداول اجاره بهای واحدهای مسکونی امروز ستون نبض بازار محله‌های تهران نو و میدان شهدا به عنوان نمونه‌هایی هستند که در ۲ سال گذشته از کمترین نوسان نرخ اجاره برخوردار شده‌اند.

البته این مساله به این منظور نیست که به غیر از این دو محله، محله‌های دیگری همچون مناطق جنوبی تهران از کمترین نوسان قیمت بهره‌مند نشده باشند.

طبق جداول زیر واحدی ۸۵ متری در خیابان تهران نو اکنون با ۴۰ میلیون تومان رهن کامل آماده واگذاری به مستاجر است، اما چنین واحدی در سال ۸۹ با شرایط ۳۵ میلیون تومان رهن کامل برای متقاضیان در نظر گرفته شده بود.

از طرف دیگر در حوالی میدان شهدا نرخ اجاره یک واحد مسکونی با متراژ ۸۷ متر مربع در سال ۸۹ با ۱۸ میلیون تومان ودیعه و ۳۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه اعلام شده بود اما اکنون این نرخ اجاره به ۱۲ میلیون تومان ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه تبدیل شده است.

نحوه تغییر اجاره مسکن ظرف 2 سال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج