جاباما
۳۸۵۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش مهدی هاشمی به نوار منتسب به وی

مهدی تا این لحظه هنوز فایل صوتي منتشر شده منتسب به وي را نشنیده، اما متن صحبت‏های آن فایل را بعد از آزادی مطالعه کرد و آن را شدیدا تکذیب کرد و گفت این صحبت‏ها مربوط به من نیست.

روزنامه دنیای اقتصاد: روزنامه آرمان در شماره دیروز خود در گفت‌و‌گویی با محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی‌هاشمی به نقل از وی نوشت: به خانواده آقای‌هاشمی اعلام کردند که مهدی بازجویی‌های مقدماتی‌اش تمام شده است و ۱۰ میلیارد تومان وثیقه تعیین کرده بودند.

وی در پاسخ به اينکه امکان بازگرداندن مهدی‌هاشمی به زندان وجود دارد؟ نیز گفت: امکان این مساله وجود ندارد، چون معمولا قرار را تشدید نمی‏کنند.

وقتی با قرار وثیقه متهمی آزاد می‏شود دیگر دلیلی برای تشدید قرار از سوی دستگاه قضایی وجود ندارد. باید صبر کنیم تا کیفر خواست صادر و پرونده به دادگاه ارجاع داده شود تا بعد از طی مراحل قانونی حکم دادگاه تکلیف متهم را مشخص کند.

علیزاده طباطبایی افزود: مهدی تا این لحظه هنوز فایل صوتي منتشر شده منتسب به وي را نشنیده، اما متن صحبت‏های آن فایل را بعد از آزادی مطالعه کرد و آن را شدیدا تکذیب کرد و گفت این صحبت‏ها مربوط به من نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج