۳۸۵۰۶۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

مجید انتظامی:

حقوق پدرم افشا شود، شرمنده می‌شوند

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در آستانه روز ملی سینما به دیدار عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت رفت.

خبرگزاری مهر: ایوبی و هیات همراه از ظهر امروز به دیدار خانواده زنده یاد رشیدی رفتند و سپس در منزل منیژه حکمت، محمدعلی کشاورز و عزت الله انتظامی حاضر شدند.

انتظامی در این دیدار به نجابت هنرمندان اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از همکاران من این روزها در خانه نشسته اند در حالی که ملکی از خودشان ندارند و اجاره نشین هستند. من از مسئولان این حوزه تقاضا می کنم به این افراد که خودشان هیچ وقت مشکلاتشان را بیان نمی کنند، توجه کرده و آنها را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: این روزها بیشتر کتاب می خوانم و وقتم را با کتاب های تازه منتشر شده می گذرانم و به کسانی فکر می کنم که روزی با من همکار بودند و امروز شرایط خوبی ندارند. خوشحالم که اوضاع برای جوانان بهتر شده و آنها می توانند به خوبی کار کنند.

در این ملاقات که با حضور مجید انتظامی همراه بود، پسر این هنرمند پیشکسوت درباره آخرین فعالیت های خود به کنسرتی در ۳۱ شهریور اشاره کرد که قرار است در فضای باز موزه باغ ملی واقع در میدان توپخانه به مناسبت افتتاح سردر جدید آن اجرا شود.

یکی از اتفاقات قابل توجهی که در این ملاقات رخ داد، اهدای کتاب عزت الله انتظامی با عنوان «من عزت، بچه سنگلج هستم» به حجت الله ایوبی بود.

انتظامی در این ملاقات بیان کرد: من همیشه خدا را با نام پروردگار می شناسم و این یک اعتقاد درونی است که عظمت او را با این نام برای خودم بزرگتر می بینم. من برای خودم چیزی نمی خواهم ولی امیدوارم که هنرمندان پیشکسوت بعد از این شرایط بهتری داشته باشند.

در ادامه این صحبت ها، مجید انتظامی بیان کرد: حالا که بازار انتشار فیش های حقوقی داغ شده، فکر می کنم اگر پدرم فیش حقوقی اش را منتشر کند، خیلی ها شرمنده می شوند.

این ملاقات با گرفتن یک عکس یادگاری و شنیدن خاطرات خوش از عزت الله انتظامی به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فردین

      من عزت هستم خخخخخ .فقط خودنمایی و خودستایی .خوب بلده چجوری خودشو بزرگ کنه

      پاسخ ها

      • مینا

        «من عزت، بچه سنگلج هستم»
        اون عزت هست چون روزگاری در سنگلج به دنیا اومد و پدرش اسم عزت رو روش گذاشت
        کجای این خودستاییست
        شما ها عادت کردین مغلطه کنین

    • فروشگاه

      کتاب دیگه قدیمی شده از سی دی استفاده بشه خوبه سی دی کتون قیمت مناسب تره

    • عزت

      آدمی که بزرگه نیازنداره خودش روبزرگ کنه آقای بازیگربزرگ سینمای ایرانه

    • بدون نام

      فردین خان از شما بعیده که به یک هنرمند با این سابقه توهین کنی هر کسی برای خودش شخصیتی داره حیف نیست به این هنرمند عزیز که خاطره ازش داریم اینجوری قدردانی کنی.خدایی دم همه کسایی که حقوق نجومی بردن گرم با این طرز تفکر عده ای مثل فردین...

    • بدون نام

      جناب فردین شما داری با یکی از بزرگان اهل هنر اینطوری حرف میزنی ها

    • بی نام

      وضعیت اقتصادی هنرمندان خوب نیست؟؟!!
      والله، ما هر چی عکس ازین هنرمندا و خوانندگان دیدیم، همشون تو شمال و کیش و فرانسه و ترکیه و ... گرفته شده اند. من کارگر تو عمرم یه بار نتونستم خانواده مو ببرم کیش. اشتهای آدم که زیاد شد و معده اش گشاد شد، اینطور میشه دیگه. من کارگر فرصت سر خاروندن ندارم و اگه یه روز بیکار بمونم زندگیم یک ماه عقب میفته. تو که ادعا داری فیش حقوقیت کمه و وضعیت اقتصادیت بده، اینقد وقت فراغت داری که با کتاب خوندن خودتو سرگرم میکنی. تو بشین رو مبل کتاب بخون بعد بگو حقوقم کمه. دیگه دوران مفت خوری گزشته. پسر دانشجوی من بخاطر مشکل اقتصادی هم کار میکنه هم دانشجوس، وقت نداره کتاب دانشگاهشو بخونه. ولی تو اونقد وقت اضافه میاری که با کتاب خوندن خودتو سرگرم میکنی.

    • رصا

      هنرمندان راگرامی بداریم اینهایرمایه ارزشمندیک ملتن ازآثاروتجربه های آنهااستفاده کنیم اینهاهسنن که واقعییات تلخ وشیرین زندگی رابه تصویرمیکشند قدرشان رابدانیم تازنده اندنه وقتی ازدستمان رفتن ارزش آنهارایادآوری کنیم ازدولت محترم تقاضادارم ازنظرمادی این قشرفرهیخته ذاحمایت کند

    • فردین

      از نوشته ی قبلیم متاسفم.اگه شدنیه اقای مدیر پاکش کنین.من از همین میسوزم که ادما رو خداوند بزرگ یا کوچک میکند. وایشان بزرگ هستند.البته بعصی موقع ادم حس میکنه مردم فراموشش کردن و میخاد دوباره بیاد تو خاطرات اونا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج