۳۸۵۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش رویانیان به شکایت مانوئل

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی پرتغالی پرسپولیس شکایت کرد، وکیل ما هم وارد گود شد.

خبرگزا ری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی پرتغالی پرسپولیس شکایت کرد، وکیل ما هم وارد گود شد.

محمد رویانیان ابتدا در خصوص بازی با ملوان یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران اظهار داشت: بازی تقریبا مهم و سختی را در پیش داریم، اتفاقاتی برای ما در نیم‌فصل اول افتاد و باید در آستانه نیم‌فصل دوم با قدرت به این بازی حساس نگاه کنیم.

وی افزود: اما به نظرم این هم با بازی‌های دیگر هیچ فرقی ندارد، ما در انزلی مقابل ملوان بازی کردیم و آنها هم حالا باید در تهران با ما بازی کنند. اگر بچه‌ها همت کنند و بخواهند قطعا ما برنده بازی هستیم.

رویانیان ادامه داد: خوشبختانه بچه‌های ما بسیار شاداب و سرحال هستند و همه چیز در اردوی ما بسیار خوب و فوق‌العاده است. باید با یک اراده همگانی فردا به پیروزی برسیم.

رویانیان در خصوص جلسه امروز با ژوزه نیز گفت: ژوزه یک شکایتی از ما به فیفا کرده تا الان این حرف را نزده بودم؛ ما هم وکیل‌مان را وارد گود کردیم. این کار به ضرر ژوزه است چون احتمالا چهار سال باید برای رسیدن به پولش بدود.

وی افزود: ما اصرار داشتیم تا با توافق همه چیز درست شود او خودش اصرار داشت ما به او مبلغی بدهیم و با وی توافق نهایی کنیم. بر سر آن مبلغ با یکدیگر نظرمان یکی نبود ایشان حتی ۳۰ درصد به ما تخفیف داد. ما هم به او پیشنهاد دادیم که ۵۰ درصد پولش را بگیرد که اگر موافقت کند با او فسخ می‌کنیم و رضایت وی را خواهیم گرفت.

رویانیان تأکید کرد: ایشان از ما شکایت کرده و گفته پول مرا نمی‌دهند و در ایران بلاتکلیفم، من هم از ادامه این کار هیچ ترسی ندارم و این طور نیست که بخواهد پولش را کامل بگیرد چون حداقل چهار سال طول می‌کشد من از حق پرسپولیس دفاع می‌کنم.

وی درباره دلخوری از بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: من به بازیکنان گفتم تا الان اگر ایرادی داشتید می‌گفتید مربی به ما بازی نمی‌دهد و یا ارتباط خوب برقرار نمی‌شود الان دیگر بهانه‌ای در کار نیست، شما هستید و هواداران پرسپولیس.

وی افزود: من بازی جدیدی از آنها ندیده‌ام که بخواهم درباره‌شان قضاوت کنم، اما خسته نیستم و مشکلی هم ندارم.

رویانیان در خصوص اظهارات مسئولان ملوان و کادر فنی این تیم نیز گفت: متأسفانه برخی‌ها پای خود را بیش از گلیم‌شان دراز می‌کنند و درباره پرسپولیس و داوران اظهار‌نظر می‌کنند. الان جوی ساخته‌اند که معلوم نیست بازی ۱۱ به ۱۱ برگزار شود یا خیر. این نشان می‌دهد کارهایی خودشان در گذشته انجام داده‌اند و الان می‌خواهند با پاپوش دیگران را زیر سوال ببرند.

وی افزود: اینها می‌خواهند روی کارهای خود سرپوش بگذارند، این موضوع قابل پیگیری است و من این کار را با قدرت انجام می‌دهم. بر روی این موضوع بررسی اولیه داشته‌ام و باید بگویم رفتارشان خوب نیست. من به بازیکنانی که درباره این بازی صحبت کرده‌اند حرفی ندارم چون باید برای بازیکنان ارزش قائل شد اما برخی دوستان فضاها را پرالتهاب می‌کنند درست است که رقابتی باید فردا انجام شود اما ما همه ایرانی هستیم و باید این را قبول کرد.

رویانیان ادامه داد: این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد. اصلا هر اتفاق ناجوانمردانه‌ای را پیگیری می‌کنم از هواداران هم می‌خواهم با حضور گسترده خود در بازی فردا صد در صد از پرسپولیس بدون اهانت و توهینی حمایت کنند. ما دوست نداریم مثل دیگران باشیم که ۹۰ دقیقه در ورزشگاه‌ها فحش می‌دهند. فرهنگ ما یعنی پرسپولیس و هوادارانش بالا است و باید با صبر و حوصله تیم خود را حمایت کنند. من از هواداران می‌خواهم که پشت این بچه‌ها باشند و در این شرایط حساس باز هم مثل کوه پرسپولیس را تنها نگذارند.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی آیا خودتان هم به آزادی می‌روید یا خیر گفت: ۱۰ بار هم گفته‌ام تا وقتی که ورزشگاه‌ها کاملا جو آن ارزشی و اخلاقی نباشند نمی‌توانم به ورزشگاه بروم اما کنار ورزشگاه می‌روم و سپس بر می‌گردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج