۳۸۵۱۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برد بایرن با نمایش درخشان لواندوفسکی

در اولین بازی از هفته دوم بوندس لیگا شالکه در فلتینس آرنا میزبان بایرن مونیخ بود.

وبسایت نود: پس از تعطیلی یک هفته ای لیگ های اروپایی بخاطر بازی های ملی از روز جمعه در کشورهای مختلف هفته جدید لیگ های داخلی از سر گرفته شد. در آلمان شالکه پس از شکست در بازی هفته اول به مصاف بایرن مونیخ رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۰-۲ به نفع بایرن مونیخ به پایان رسید. با این نتیجه بایرن مونیخ ۶ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و شالکه بدون امتیاز به رده ۱۸ سقوط کرد.

نیمه اول دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و شالکه نسبت به حریفش در ایجاد موقعیت های گلزنی بهتر عملکرد. بازیکنان تیم واینتسیرل چند بار تا آستانه باز کردن دروازه نویر پیش رفتند اما در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردند. در آن طرف جدی ترین خطر بایرنی ها روی حرکت مولر و پاس به بیرون او ایجاد شد اما ضربه زمینی لواندوفسکی با اختلاف کمی از کنار دروازه فرمان به بیرون رفت. نیمه اول در نهایت با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم متعادل آغاز شد. دقیقه ۵۶ جدی ترین موقعیت بازی خلق شد. شوت از راه دور هونتلار پس از اثر گذاری نویر به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به زمین بازی برگشت. دقیقه ۷۴ سانتر عرضی آلابا با عبور از مدافعین شالکه مقابل دروازه خالی به لواندوفسکی رسید اما ضربه ناقص او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۱ سرانجام بایرن مونیخ موفق به زدن گل شد. دقیقه ۸۹ لواندوفسکی می توانست گل دوم خود در این بازی را به ثمر برساند اما ضربه او پس از برخود به مدافعین شالکه به کرنر رفت.

دقیقه ۸۱ (شالکه ۰-۱ بایرن مونیخ): پاس عمقی مارتینز پشت مدافعین شالکه به لواندوفسکی رسید و او در مصافی تک به تک به راحتی دروازه فرمان را باز کرد.

دقیقه ۹۰+۲ (شالکه ۰-۲ بایرن مونیخ): روی یک ضد حمله سریع گل دوم بایرن مونیخ به ثمر رسید. پاس لواندوفسکی در موقعیت مناسبی به کیمیش رسید و ضربه او پس از برخورد جزئی به مدافع شالکه وارد دروازه شد.

ترکیب دو تیم:

برد بایرن با نمایش درخشان لواندوفسکی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج