۳۸۵۱۳۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

گوشی خود را به کنترل همه کاره تبدیل کنید

اسپین ریموت SDC-۱ رابط کنترل از راه دوری است که برای فرمان به بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و همچنین تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.

خبرگزاری ایسنا: اسپین ریموت SDC-۱ رابط کنترل از راه دوری است که برای فرمان به بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و همچنین تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.

به گزارش گیزمگ، امروزه افراد در جستجوی یک ابزار برای کنترل چندین دستگاه مختلف هستند. ابزارهای کنترلی جدید به جای دکمه قابلیت لمس، جنبش، تغییر جهت و کنترل دارند. اسپین ریموت SDC-۱ برای فرمان و ارتباط برای بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.
گوشی خود را به کنترل همه کاره تبدیل کنید

کنترل چندین سیستم و یا تلویزیون و تطابق آنها از طریق یک کنترل کار سخت و دشواری است و به همین دلیل اغلب ابزارهای کنترلی چند دستگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دستگاه جدید کنترلی گنبدی شکل بوده و نیازی به قرار دادن آن در بین انگشتان و کف دست نیست.
این دستگاه لمسی دارای سنسور برای تفسیر حرکات و دستورات است. بنابراین براساس قرار گرفتن آن در دست، جهت و یا مسیر چرخش آن، کاربر می‌تواند کانال تلویزیون را تغییر، صدا را تنظیم و دستگاههای هوشمند( همچون لامپ و اسپیکر) را کنترل کند.
گوشی خود را به کنترل همه کاره تبدیل کنید

برخلاف کنترل‌های قدیمی که با مادون قرمز کار می‌کنند و باید به سمت دستگاه گرفته شوند، اسپین ریموت سیگنال‌های IR را به همه طرف ارسال می‌کند. این دستگاه کنترلگر قادر است با چندین دستگاه ست شود و کاربر قادر است با آن آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
این کنترلگر از طریق اپلیکیشن گوشی‌های اندرویدی و iOS به راحتی و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار خاصی قادر است گوشی هوشمند و تبلت را به کنترلی لمسی تبدیل کند. قیمت این دستگاه برای سفارش 112 دلار است.
گوشی خود را به کنترل همه کاره تبدیل کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج