جاباما
۳۸۵۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۹


فـال روزانه  1391/09/29


فال روزانه متولدین فروردین

یک پروژه کاری یا تحصیلی نیمه تمام دارید که موجب نگرانی شما شده است. به یاد داشته باشید این اضطراب فقط بازده کار شما را پایین می آورد پس با خونسردی به این پروژه بپردازید و به نتیجه کار امیدوار باشید.

پیش بینی روابط شما: سعی کنید قسمتی از انرژی خود را صرف سامان دادن به امور خانواده کنید. ممکن است از بعضی رفتارهای اعضای خانواده خود ناراحت یا خسته شده باشید ولی قبل از هر اقدام یا حرفی به عواقب احتمالاز کسی که در حقتان خوبی کرده تشکر کنید.

پیش بینی شغل شما: دیگر به فکر شغل قدیمی خود نباشید چون دیگر به دردتان نمی خورد. وقت آن رسیده که کاری جدید را آغاز کنید. از همین امروز جست و جو را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خبرهای خوبی درباره اوضاع مالی تان به شما می رسد. امروز تمایل شما به خرید و تفریحات پرهزینه زیاد خواهد بود. سعی کنید کمی خودتان را کنترل کنید!

پیش بینی روابط شما: امروز عشق در وجود تان فوران می کند. فردی که به او علاقمند هستید شما را به خوبی میشناسد و از عمق افکارتان آگاه است. شما نیز سعی کنید احساسات خود را نادیده نگیرید.

پیش بینی شغل شما: حتی اگر سرکار هم نروید فشار کاری را در درون خودتان احساس می کنید. کار زیادی از دست شما بر نمی آید، سعی کنید به سلامت تان آسیبی نرسد. یک پیشنهاد کاری جدید خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

در خانه تان اتفاقاتی می افتد که غافلگیر می شوید! اعضای خانواده خبرهای خوبی برای شما دارند. یک مهمانی بزرگ هم در پیش است، خودتان را آماده کنید!

پیش بینی روابط شما: این روزها زیادی درگیر عشق و مسائل احساسی هستید. در روابط تان توانائی مالی را هم مد نظر بگیرید. کمی برونگراتر باشید و درباره مشکلات تان از دیگران هم مشورت بگیرید.

پیش بینی شغل شما: خیلی بر طرح های خودتان پافشاری می کنید! به دیگران هم اجازه اظهار نظر بدهید. دخالت های نابجا در روابط دیگران نیز باعث بد بینی آنان نسبت به شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر

یک روز خوب و پرانرژی در پیش دارید . قدرت یادگیری شما امروز به اوج خود می رسد، از آن استفاده کنید! یک سفر غیرمنتظره در انتظار شماست.

پیش بینی روابط شما: شریک زندگی تان را به زودی در یک جمع صمیمی و دوستانه پیدا می کنید. برای شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر، مقداری صبر کنید، رابطه شما روز به روز قوی تر می شود.

پیش بینی شغل شما: یکی از همکارنتان مانع پیشرفت شما می شود و این امر موجب ناخشنودی شماست. خیلی مقاومت نکنید، کار زیادی از دست شما بر نمی آید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر در مقام ریاست قرار گرفته اید، از حق مسلم خود استفاده کنید و با بعضی بی نظمی ها و نافرمانی ها مبارزه کنید.

پیش بینی روابط شما: قهقهه ها و خنده های بلند شما معروف هستند اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که واقعا دلیلی برای خنده از ته دل خواهید داشت. این خنده ها می توانند جبران لحظات سخت چند روز گذشته باشند.

پیش بینی شغل شما: به جای ناامید شدن یا از این شاخه به آن شاخه پریدن آنچه را آغاز کرده اید به پایان برسانید .


فال روزانه متولدین شهریور

موفقیت شما در گروی سخنان درست، صادقانه و رک خواهد بود به این شرط که با ملایمت و ادب همراه باشد. فعالیت های اجتماعی امروز بی نهایت لذت بخش خواهند بود.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی در حال بهبودی است. با این حال شما و او هنوز درگیر بعضی کدورت ها هستید. اگر واقعا می خواهید رابطه تان را با او حفظ کنید، باید بیشتر از اینها رعایت حالش را بکنید

پیش بینی شغل شما: ممکن است ایده ها خلاقانه کسی به نظر غیرعملی و بلندپروازانه بیایند، ولی کم کم به این نتیجه می رسید که این نظرات ارزش بررسی کردن را دارند.


فال روزانه متولدین مهر

امروز دوست دارید بعضی کارها را انجام دهید ولی بعضی اتفاقات کوچک ولی پیش بینی نشده تمرکزتان را بهم می ریزد.

پیش بینی روابط شما: ارزش های شخصی شما با ارزش های شخصی دیگر (شریک کاری، همکلاسی یا همسر) در تضاد خواهد بود. یکی از شما عملگرا و دیگری ایده آل گرا است. این تضاد اگر به درستی مدیریت شود در نهایت به نفع رابطه تان تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: ممکن است امروز دیگران به صحبت های شما گوش نکنند یا نخواهند گوش کنند. ایده هایتان را در فرصت دیگری مطرح کنید.

فال روزانه متولدین آبان

برای ورزش و فعالیت کمی تنبل هستید ولی هیچ گاه تاثیر مثبت ورزش را فراموش نکنید. علاوه بر فواید فیزیکی ورزش می تواند به رفع استرس شما نیز کمک کند.

پیش بینی روابط شما: اگر زندگی عاطفی شما در حال تنزل است، از افراد مورداطمینان مشورت بخواهید. بودن با کسانی که شما را می خندانند در این برهه از زمان سودمند خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: اگر شغل فعلی شما، شما را افسرده و پژمرده کرده است حتما به دنبال شغل دیگری باشید. زندگی کوتاه تر از آن است که با سختی و رنج سپری شود.

فال روزانه متولدین آذر

اگر در مقام ریاست قرار گرفته اید، از حق مسلم خود استفاده کنید و با بعضی بی نظمی ها و نافرمانی ها مبارزه کنید.

پیش بینی روابط شما: قهقهه ها و خنده های بلند شما معروف هستند اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که واقعا دلیلی برای خنده از ته دل خواهید داشت. این خنده ها می توانند جبران لحظات سخت چند روز گذشته باشند.

پیش بینی شغل شما: به جای ناامید شدن یا از این شاخه به آن شاخه پریدن آنچه را آغاز کرده اید به پایان برسانید .

فال روزانه متولدین دی

چه بخواهید چه نخواهید، زندگی ادامه دارد . نگرانی راجع به آینده آن را تغییر نخواهد داد و تنها بر زمان حال سایه خواهد انداخت. مراقب باشید دیگران را با تفکرات منفی نگرانه تحت تاثیر قرار ندهید.

پیش بینی روابط شما: در یک سفر یا مهمانی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. بعضی از این اشخاص نسبت به چیزی در زندگی شما کنجکاو هستند و دوست دارند راجع به آن بیشتر بدانند.

پیش بینی شغل شما: بعضی تنش ها در محیط کار یا تحصیل فروکش کرده و اوضاع آرام تر است. نتیجه کاری که مدتی پیش صورت داده اید به زودی مشخص می شود.

فال روزانه متولدین بهمن

هرگز برای تغییر مسیر زندگی دیر نیست. اگرحس می کنید تا بهحال از زندگی خود به خوبی استفاده نکرده اید همین امروز دست به کار شوید و تغییری اساسی به وجود آورید.

پیش بینی روابط شما: احساس می کنید برای پنهان کردن بعضی احساسات خود به تلاش زیادی نیاز دارید ولی ما به شما می گویین که نیازی به پنهان کردن آنها نیست. دیگران آنقدرها هم که فکر می کنید غریبه و خودخواه نیستند.

پیش بینی شغل شما: توانایی های خود را ثابت کنید. در مکالماتی که زیرکانه برای سنجش شما آغاز می شوند شرکت کنید و خود را دست کم نگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی مغرور خواهید بود و احساس می کنید جایگاه شما بالاتر از دیگران است. این چند روز به کنسرت و تئاتر دعوت می شوید، این لذت ها را هم امتحان کنید.

پیش بینی روابط شما: چند وقتی است از دوستان و آشنایان فاصله گرفته اید و مسئولیت های خانوادگی را به جا نمی آورید. فرار از مشکلات، راه حل نیست. به جای این کار ، برنامه ریزی تان را تقویت کنید. امروز احساساتی تر از همیشه خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: روز کاری پرهیجان و لذت بخشی خواهید داشت. تکنولوژی های جدید به زودی کار شما را متحول می کند و این علاوه بر افزایش کارایی موجب فراغت بیشتر تان خواهد شد. به دنبال ترفیع هستید، به زودی اتفاق می افتد.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فـال روزانه  1391/09/29
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بهمن که همون دیروزی است.............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج