۳۸۵۱۶۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد هاشمی‌ از تیم اطلاع‌ رسانی دولت

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی روز پنج‌شنبه در ادامه سفرش به مشهد مقدس با اشاره به سعه‌صدر مقام معظم رهبری، برای شنیدن حرف‌های منتقدان گفت: متاسفانه در جامعه کسانی هستند که اگر حرف‌های هر منتقدی، ولو دلسوز، مخالف جریانات فکری و سیاسی آنان باشد، برخوردهای سلبی می‌کنند که این کار اصلا با روح انقلاب سازگار نیست.

روزنامه دنیای اقتصاد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی روز پنج‌شنبه در ادامه سفرش به مشهد مقدس با اشاره به سعه‌صدر مقام معظم رهبری، برای شنیدن حرف‌های منتقدان گفت: متاسفانه در جامعه کسانی هستند که اگر حرف‌های هر منتقدی، ولو دلسوز، مخالف جریانات فکری و سیاسی آنان باشد، برخوردهای سلبی می‌کنند که این کار اصلا با روح انقلاب سازگار نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار اعضای تشکل‌های دانشجویی استان خراسان رضوی، با یادآوری نام و یاد مرحوم آیت‌الله طبسی، به نقش وی و رهبر انقلاب، شهید هاشمی‌نژاد و آقای مهامی در دوران مبارزه اشاره و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب که می‌خواستیم آیت‌الله خامنه‌ای با آن افکار ملی و تاثیراتی که در سراسر کشور داشتند، برای عضویت در شورای انقلاب به تهران بیایند، خلأ وجود ایشان در خراسان، نگران‌کننده بود که البته با وجود آیت‌الله طبسی، این نگرانی برطرف شد و آیت‌الله خامنه‌ای به تهران آمدند. همچنین به گزارش «ایلنا» هاشمی‌رفسنجانی دراین دیدار تاکید کرد: متاسفانه به‌خاطر عدم همکاری صداوسیما، دولت نتوانست برای مردم توضیح دهد، ضمن اینکه تیم اطلاع‌رسانی دولت هم ضعیف است و در حد اقدامات و دستاوردهای دولت نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش، آغاز انتخاب مسوولان آگاه، عاقل و معتدل را به انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۹۲ نسبت داد و گفت: اگر روند اجرایی سابق، با همان تفکرات در دولت بعدی ادامه می‌یافت، مطمئنا دایره محدودیت‌ها و تهدیدها کوچک‌تر و ابعاد تحریم‌ها گسترده‌تر می‌شد. او درخصوص حل مسائل هسته‌ای و مذاکره ایران و آمریکا، به سوابق مباحث و جلسات کارشناسی به میانجیگری دولت عمان اشاره کرد و گفت: رهبری نظام قبل از دولت روحانی، به فکر حل مساله هسته‌ای و دور کردن کشور، انقلاب و مردم از خطرات احتمالی بود. او با بیان این جمله که «من دولت را با توجه به مجموعه موانع ارثی، طبیعی و تحمیلی، موفق می‌دانم»، افزود: کسانی که درباره کارنامه دولت انتقاد می‌کنند، در نظر داشته باشند که این دولت تا چند ماه پیش با کارشکنی‌های یک اقلیت محدود اما پرهیاهو در مجلس کار می‌کرد!

همچنین هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: متاسفانه بعضی‌ها به بهانه دفاع از اسلام و نظام، قانون اساسی را دور می‌زنند و حقوق شهروندی مردم را نادیده می‌گیرند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این جمله که «مردم آگاه فریب نمی‌خورند»، به زمینه‌ها و ظرفیت‌های رشد آگاهی در کشور اشاره کرد و گفت: در زمانی که هر خبری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر جهان می‌رسد، نمی‌توان با هدف بی‌خبر ماندن مردم، به سانسور روی آورد یا خرده‌شیشه در نان مردم ریخت؛ چراکه مردم و به‌ویژه جوانان، از همه چیز خبر دارند. هاشمی‌رفسنجانی، اقدامات و جنایات عربستان در یمن را بدتر از جنایات اسرائیل در فلسطین دانست و گفت: رژیم مدعی حاکمیت جهان اسلام، بیش از یک سال است که تقریبا هر روز مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را بمباران می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد هاشمی

    • فرهاد

      ببخشید میرزا , کدوم اقدامات دولت رو میفرمایید؟ از تأثیر مثبتش بر زندگی مردم عادی (نه حقوق نجومی بگیران) کمی توضیح دهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج