۳۸۵۲۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برای بازی در سریال جدید جی. جی. آبرامز

مریل استریپ به تلویزیون برمی‌گردد

مریل استریپ و جی. جی. آبرامز با همکاری استودیوی تلویزیونی «برادران وارنر»، سریال اقتباسی «نیکس» (The Nix) را جلوی دوربین می‌برند.

وب‌سایت آی ‌سینما: مریل استریپ و جی. جی. آبرامز با همکاری استودیوی تلویزیونی «برادران وارنر»، سریال اقتباسی «نیکس» (The Nix) را جلوی دوربین می‌برند. استریپ که آخرین بار در سال ۲۰۱۲ با سریال «وب درمانی» در تلویزیون حضور داشت، این روزها مشغول انجام مذاکرات نهایی با تهیه‌کنندگان «وارنر» است تا در نقش ستاره سریال «نیکس» ظاهر شود. این سریال با اقتباس از رمان تحسین‌شده نیتن هیل و به تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز کارگردان «جنگ‌های ستاره‌ای ۷» تهیه و تولید خواهد شد.

مریل استریپ به تلویزیون برمی‌گردد

به گزارش هالیوود ریپورتر، استریپ بازیگر ۶۷ ساله امریکایی که تا امروز سه بار جایزه اسکار بهترین بازیگری را با خود به خانه برده است، بعد از چهار سال دوری از تلویزیون قصد دارد به زودی در یک سریال اقتباسی جلوی دوربین برود. هنوز هیچ نویسنده‌ای برای نگارش متن سریال انتخاب نشده و حق پخش نیز فعلا به شبکه خاصی واگذار نشده است.

اولین رمان بلند هیل که با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شده، روایتگر ماجراهای مردی به نام «ساموئل اندره‌سن- اندرسن» است؛ کسی که مادرش «فی» بعد از گذشت چندین دهه از زمانی که خانواده‌اش را رها کرد، ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود. مادرش در مظان اتهام به قتل قرار می‌گیرد و ساموئل باید تا جایی که می‌تواند گذشته مرموز مادرش را بکاود تا بتواند او را نجات دهد. از این رمان به عنوان هجوی فراگیر یاد شده که از حومه منطقه میدوست امریکا گرفته تا نیویورک را در می‌نوردد تا به شورش‌های سال ۱۹۶۸ که شیکاگو و دیگر ایالات امریکا را به لرزه درآورد، برسد. ظاهرا خود هیل در مقام تهیه‌کننده اجرایی بر روند تهیه و تولید نسخه تلویزیونی رمان خود نظارت خواهد داشت.

آبرامز در مقام یکی از صاحبان کمپانی «بد روبات»، تاکنون تهیه و تولید چندین سریال تلویزیونی از جمله «۱۱.۲۲.۶۳» را برعهده داشته که با اقتباس از رمان معروف استیون کینگ و با بازی جیمز فرانکو روی آنتن رفته است. کارگردان «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» همچنین به زودی در مقام تهیه‌کننده با سریال پرسروصدای «وست‌ورلد» ساخته جاناتان نولان به شبکه «اچ‌بی‌او» می‌آید.

استریپ ۶۷ ساله نیز آخرین بار با سریال «وب درمانی» (Web Therapy) و مینی سریال «فرشتگان در امریکا» در تلویزیون حضور داشت. او در یک‌سال اخیر فیلم‌های «سافرجت» و «فلورنس فاستر جنکینز» را بر پرده سینماها داشته و این در حالی است که مانند بسیاری از همتایان طراز اول خود به تازگی ترجیح داده به تلویزیون بازگردد و به جمع ستاره‌های سینمایی که این روزها در سریال‌های تلویزیونی ظاهر می‌شوند، بپیوندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج