جاباما
۳۸۵۲۸۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سیاستمداران در لباس خودروها!

بسیاری از سیاستمدارها بیش از آنکه توسط خط‌مشی حمایتی خود شناخته شوند به وسیله‌ی تصویری که از خود ارائه می‌دهند در اذهان مردم جای می‌گیرند.

وبسایت پدال: بسیاری از سیاستمدارها بیش از آنکه توسط خط‌مشی حمایتی خود شناخته شوند به وسیله‌ی تصویری که از خود ارائه می‌دهند در اذهان مردم جای می‌گیرند. اگر یک رئیس‌جمهور یا یک سیاستمدار نگاهی تیز نداشته و خوب عمل نکند و صدای همه را دربیاورید شانس کمی برای انتخاب شدن دارد. همین موضوع درباره‌ی خودروها نیز صادق است!

سؤال این است، کدام خودروها امروزه نشان‌دهنده‌ی موارد برجسته‌ی رهبران سیاسی هستند؟! با هم لیستی جالب از سیاستمداران معروف جهان را در لباس خودروها از نظر می‌گذرانیم.

ولادیمیر پوتین - لادا نیوا

سیاستمداران در لباس خودروها!
باور داشته باشید یا نه لادا نیوا آفرودر برخلاف طراحی بسیار قدیمی و تجهیزات بسیاری کم برای زندگی امروزی هنوز هم تولید می‌شود. جالب آنکه ولادیمیر پوتین هم هنوز رئیس‌جمهور روسیه است. همانند پوتین، این لادا عملکرد بالایی را در برخی موضوعات نشان می‌دهد.

دونالد ترامپ - فورد F150

سیاستمداران در لباس خودروها!
بی‌شک بلندترین صدا در بین کمپین‌های انتخاباتی سال 2016 آمریکا متعلق به دونالد ترامپ با آن کاراکتر عجول و بی‌پروا و البته بی‌قید به نظرات دیگران است. با داشتن چنین شخصیتی، بسیاری از افراد این سؤال را دارند که آیا در صورت پیروزی رقبا، ترامپ هنوز هم چنین قدرتی را خواهد داشت یا خیر. برخی افراد هم این سؤال را دارند که آیا بدنه‌ی آلومینیومی جدید فورد F150 همان دوام بدنه‌ی فولادی رقبا را دارد یا خیر!

تونی بلر - ام‌جی ZT-T 260 استیت

سیاستمداران در لباس خودروها!
این خودرو چندان موردعلاقه نیست و حاصل همکاری عجیب ام‌جی در حال احتضار و ب‌ام‌و بوده و البته این مدل استیت مزه‌ی بدی را در دهان‌ها ایجاد کرده است. پیشرانه 8 سیلندر ZT-T 260 یادآور عملکرد تونی بلر است، زمانی که برخلاف وعده‌های خود با وارد شدن در جنگ عراق به چهره‌ای کاملاً نامحبوب بدل شد. فرقی ندارد بغداد باشد یا لانگ بریج، تونی بلر و ام جی بیش از آنکه مسائل زیادی را حل کنند، مشکلات زیادی را بر جای گذاشتند!

هیلاری کلینتون - تسلا مدل 3

سیاستمداران در لباس خودروها!
کلینتون می‌تواند برای اولین بار عنوان رئیس‌جمهوری زن آمریکا را به دست بیاورد. امیدواریم که این‌چنین شود. همچنین امیدواریم که وعده‌ی ایلان ماسک درباره‌ی یک خودروی الکتریکی مقرون‌به‌صرفه نیز رنگ واقعیت به خود بگیرد. تسلا مدل 3 قول داده که ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در بخش ممتازها باشد.

آنگلا مرکل - فولکس واگن گلف

سیاستمداران در لباس خودروها!
راندمان بالا، مؤثر بودن، کاملاً غیر جذاب؟ این توصیفات درباره‌ی فولکس‌واگن گلف و صدراعظم آلمان یعنی آنگلا مرکل کاملاً برابری می‌کند. هر دو نماد استحکام و قابل‌اعتماد بودن هستند و شخصیتی دارند که ملیت آن‌ها را تعریف می‌کند و اگرچه که هیچ‌یک از این دو احتمالاً شما را به مسابقه دادن تحریک نمی‌کنند اما تا حد ممکن بهترین کار خود را ارائه می‌دهند.

کیم جونگ اون - اورال 4320 MLRS

سیاستمداران در لباس خودروها!
یکی از محتمل‌ترین افرادی که می‌تواند نابودی هسته‌ای را به ارمغان بیاورد کیم جونگ اون دوست‌داشتنی است! کیم دوست دارد که روابط بین‌المللی را با تعداد زیادی راکت هدایت کند و البته که او نیازی به خودرویی همچون اورال 4320 دارد! مطمئنیم که کیم جونگ اون با چنین تراکی آشناست.

ترزا می - مینی هاچبک

سیاستمداران در لباس خودروها!
هم ترزا می و هم مینی هاچبک به میراث گذشتگان خود چسبیده‌اند. می‌دانیم که مینی پرفورمنس شگفت‌آور و چسبندگی زیادی را در پیچ‌ها ارائه می‌کند اما مطمئن نیستیم که ترزا می نیز بتواند همان میزان چسبندگی را در هنگام خروج انگلستان از اتحادیه اروپا نشان دهد.

سیلویو برلوسکنی - فیات 500L

سیاستمداران در لباس خودروها!
اگرچه که برلوسکنی چندین سال است که در مسند قدرت حضور ندارد اما سیاست‌های ایتالیا دائماً توسط این شخص تکوین یافته است. حالت فیزیک زننده، حالت اخلاقی مشکوک و عملکرد بسیار پایین‌تر از حد انتظار! این توصیفات برازنده‌ی فیات 500L و همچنین سیلویو برلوسکنی است. شاید این خودرو به پیشرانه‌ای قوی‌تر از مدل 1.6 لیتری 118 اسب بخاری نیاز دارد تا از پیش از گیر افتادن در دست پاپارازی ها بتواند از پارتی‌ها مشکوک فرار کند!

باراک اوباما - فورد موستانگ

سیاستمداران در لباس خودروها!
جدیدترین نسخه موستانگ در خارج از آمریکای شمالی نیز عرضه شده و حتی نسخه‌ی فرمان راست آن نیز در دسترس است و البته استقبال از این خودرو خوب بوده است. به‌طور مشابه اوباما نیز نسبت به پیشینیان خود محبوبیت به نسبت بیشتری در سایر نقاط دنیا دارد.

بوریس جانسون - مورگان سه‌چرخ

سیاستمداران در لباس خودروها!
یک نمونه از کارهای برجسته‌ی موریس جانسون در طول حضور در شهرداری لندن را نام ببرید! از ارعاب و تهدید کودک ژاپنی گرفته تا افتضاح به بار آورده در شروع بازی‌های المپیک، او هیچ‌وقت تلاش نکرده تا دیگران متعجب نباشند! درست همانند مورگان ۳ چرخ در هنگام عرضه‌ی خود! یک اسباب‌بازی ۳ چرخ با قیمت خودرویی اسپورت؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج