۳۸۵۲۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان عرضه سیستم عامل جدید اپل

چند هفته پیش اخباری رسیده بود که اپل احتمالا سیستم‌عامل macOS Sierra را اواخر مهرماه امسال منتشر خواهد کرد اما از آن‌جا که این خبر به تایید رسمی نرسیده بود، درباره‌ی آن زیاد مطمئن نبودیم.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: چند هفته پیش اخباری رسیده بود که اپل احتمالا سیستم‌عامل macOS Sierra را اواخر مهرماه امسال منتشر خواهد کرد اما از آن‌جا که این خبر به تایید رسمی نرسیده بود، درباره‌ی آن زیاد مطمئن نبودیم. خبر خوب برای کسانی که منتظر این سیستم‌عامل هستند، این است که نه‌تنها تاریخ رسمی عرضه‌ی آن مشخص شده، بلکه این تاریخ زودتر از آن‌چیزی است که انتظارش را داشته‌اند.

زمان عرضه سیستم عامل جدید اپل

منبع این‌بار موثق و صفحه‌ی اول وب‌سایت macOS است؛ همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به‌عنوان تاریخی ذکر شده که macOS Sierra در دسترس قرار می‌گیرد؛ این یعنی چند هفته‌ای جلوتر از آن‌چیزی که کاربران انتظار داشتند.

اپل که دیشب در جریان کنفرانس مفصلش به معرفی محصولات جدیدش از جمله آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و اپل‌واچ سری ۲ پرداخته، می‌خواهد سیستم‌عامل‌های دیگرش یعنی iOS ۱۰ و watchOS ۳را از ۲۳ شهریور منتشر کند. به‌این‌ترتیب منطقی‌ست که انتشار Sierra هم بههمین زودی صورت بگیرد.

مثل همیشه macOS Sierra برای کاربران کامپیوترهای مک به‌صورت رایگان آپدیت می‌شود و اگر منتظر ویژگی‌های جدید این سیستم عامل هستید، سی‌ام شهریور روز شماست.

هنوز معلوم نیست اپل چه زمانی می‌خواهد مک‌بوک‌پروهای جدید را معرفی کند اما احتمالا تا پایان سال جاری میلادی خبرهای تازه‌ای دربارۀ آیپد و مک خواهیم شنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج