جاباما
۳۸۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ژنرال: مجیدی پیش از توافق به خانه من آمد

به نظر می رسد موضع قلعه نویی نسبت به شماره ۷ محبوب استقلالی ها کمی تغییر کرده است

ژنرال: مجیدی پیش از توافق به خانه من آمد

تماشا: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره بازگشت فرهاد به استقلال گفت: «به هرحال نگاه من به فرهاد نگاه سرمایه ای بود. او سرمایه ملی فوتبال ایران است. من به او نگاهی برادرانه داشتم. می خواهم درباره مسئله ای صحبت کنم که کسی از آن خبری نداشت. مجیدی قبل از آنکه به دفتر فتح الله زاده بروم به خانه من آمد و ما با هم یک ساعتی صحبت کردیم و اگر سوء تفاهمی هم وجود داشت، برطرف شد.»

به نظر می رسد موضع قلعه نویی نسبت به شماره 7 محبوب استقلالی ها کمی تغییر کرده است: «فرهاد مجیدی کسی است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. ما در باشگاهمان یک مکتب بیشتر نداریم و آن هم مکتب استقلال است و فرهاد هم جزو این مکتب است. ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید و الان هم که او به استقلال برگشته با تصمیم خود من بوده است. چند روز پیش هم گفتم که الان و در شرایطی که استقلال در صدر جدول است خواسته ام مجیدی به استقلال برگردد. او زحمات زیادی کشیده و نباید آنها را فراموش کنیم ضمن اینکه من دوست داشتم او در زمان من از فوتبال خداحافظی کند.»

قلعه نویی بحث کاپیتانی در استقلال را مهم ندانست: «این مسئله اهمیتی ندارد. آنقدر هدف های ما بزرگ هستند که مسئله کاپیتانی چندان مهم نیست. ضمن اینکه خود بازیکنان استقلال بازیکنان بامعرفتی هستند.»

سرمربی استقلال در ظاهر مشکلی با برگزاری بازی با گهر در شهر دورود ندارد: «وظیفه ما این است که هر جا سازمان لیگ اعلام می کند بازی کنیم اما حرف ما این است که آیا شرایط برای برگزاری این بازی آن هم برای دیداری که یک طرفش استقلال است فراهم است یا خیر؟ پس از سال ها هنوز کسی حادثه ساری را فراموش نکرده است. این چیزی است که ما می گوییم باید مسئولان در تصمیم گیری شان لحاظ کنند. به هر حال حضور استقلال و پرسپولیس در شهرهای مختلف هواداران زیادی را به ورزشگاه ها می کشاند و همین مسئله حساسیت ها را برای میزبانی از این دو تیم سخت می کند چه برسد به شهری که می خواهد برای نخستین بار میزبان چنین مسابقه ای باشد.»

به گفته قلعه نویی استقلال تابع تصمیم سازمان لیگ است. حتی اگر اجرای آن سخت باشد: «طبیعتا اگر یک هفته جلوتر می دانستیم بازی کی و کجا برگزار می شود، می توانستیم بهتر برنامه ریزی کنیم اما صحبت من این است که آیا مسئولانی که چنین تصمیمی گرفته اند تجربه برگزاری این بازی را در شهرشان داشته اند؟ به هر حال اگر واقعا تصمیمشان این باشد، ما تمکین می کنیم و به دورود می رویم همانطور که در گذشته تقریبا در همه شهرهای ایران بازی کرده ایم.»

اما سرمربی استقلال نگران برگزاری بازی در دورود است: «بحث من این است که در بازی با گهر خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید. این چیزی است که فارغ از نتیجه باید به آن فکر کنیم. چند روز پیش در خبرها خواندم که یک داور در خلال سفرش تصادف کرده و در گذشته است. آیا خانواده او می تواند برای یک عمر این حادثه را فراموش کند؟ می خواهم بپرسم اگر آن روز ما با اتوبوس به شمال می رفتیم و اتفاق مشابهی برای ما می افتاد آیا سه امتیاز ارزش آن کارها را داشت و آقایان خوشحال می شدند؟».

سرمربی استقلال هنوز تمام نفرات مورد نظرش را جذب نکرده است: «تقریبا بیشتر نگرانی های ما برطرف شده اما ما باید در یکی دو پست دیگر تیم را تقویت کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      وای وای دیشب بیانیه که داده بود آقای مجیدی تکذیب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج