۳۸۵۳۷۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دولت روحانی هوچی‌ گری نمی‌کند

نایب رییس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: از نشانه‌های صداقت دولت یازدهم این است که برای دیده نشدن ضعف‌ها مثل دولت قبل، شلوغ کاری و هوچی‌گری نمی‌کند تا اذهان عمومی از مشکلات کشور پرت شود.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: از نشانه‌های صداقت دولت یازدهم این است که برای دیده نشدن ضعف‌ها مثل دولت قبل، شلوغ کاری و هوچی‌گری نمی‌کند تا اذهان عمومی از مشکلات کشور پرت شود.

حجت‌الاسلام مهدی شیخ درباره مشکلات ریز و رشت دولت گفت: دولت یازدهم با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بود. روحانی دولت را در حالی تحویل گرفت که کشور گرفتار مشکلات بسیار جدی بود. مردان این دولت تصور نمی‌کردند که مشکلات کشور تا این حد گسترده و عمیق باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس سیاست دولت در عرصه سیاست خارجی را موفق توصیف کرد و افزود: در توافق هسته‌ای با بدعهدی‌های طرف مقابل روبرو بوده‌ایم که البته کار به این بزرگی بالاخره بالا و پایین هم دارد و هیچ کار بزرگی بدون ایردات ریز نیست. نکته قابل اهمیت این است که دستگاه دیپلماسی کشور فعالانه با این وضعیت برخورد کند و تا احقاق حق کشور از تلاش‌هایش کم نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس عملکرد دولت در حوزه اقتصاد را مثبت دانست و افزود: عملکرد دولت در حوزه اقتصادی از این جهت قابل قبول است که درازمدت را دید، سلامت اقتصادی را در نظر گرفت، مصلحت جامعه را ملاک قرار داد و دنبال کارهای پوپولیستی نبود؛ ولو اینکه خودش زیر سوال برود. این مسئله پختگی و صداقت دولت را نشان داد.

وی کاهش قیمت جهانی نفت را مانع از تحقق بخشی از وعده‌های دولت دانست و افزود: کاهش قیمت نفت موجب کاهش درآمدهای دولت و مانع تحقق برخی وعده‌های دولت شد اما اقشار آسیب‌پذیر را باید در اولویت رسیدگی قرار دهد، مردم خروجی کار را می‌بینند.

نایب رییس فراکسیون روحانیون مجلس افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در دولت روحانی را نسبت به دولت دهم غیرقابل مقایسه دانست و افزود: هر روز که از عمر دولت دهم گذشت تورم و سطح عمومی قیمت‌ها به صورت نجومی و جهشی افزایش می‌یافت و مردم و بخش‌های اقتصادی در شوک تورم افسارگسیخته و افزایش‌های هر روزه بودند اما در دولت یازدهم این نوسان‌ها و نابسامانی‌ها مهار شد. در آن دولت فقرا سه برابر فقیرتر و ثروتمندان سه برابر ثروتمندتر شدند. در دولت یازدهم کشور روزهای آرامی را از نظر مهار افزایش‌های ناگهانی و بی‌حساب و کتاب به خود دید.

حجت‌الاسلام شیخ تاکید کرد: از نشانه‌های صداقت دولت یازدهم این است که برای دیده نشدن ضعف‌ها مثل دولت قبل، شلوغ کاری و هوچی‌گری نمی‌کند تا اذهان عمومی از مشکلات اقتصادی پرت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دولت با ادب و تدبیر روحانی

    • بدون نام

      کاری نکرده که بخواد هوچی گری کنه.فقط کار خوبش حقوق مدیراش بود که لو رفت و سکوت کرد چاره ای نداشت

    • یک کارگر

      روحانی حمایتت میکنیم
      ازاحمدی نژادبیزارم چون مسبب اینهمه مشکلات مردم رو دربی تدبیری این شخص میدانم

    • عبدالله ان شاء الله

      منظورش از مشکلات ریز در کار بزرگ به فنا دادن برنامه هسته ای بود عایا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج