۳۸۵۴۰
۱۵ نظر
۵۰۳۲
۱۵ نظر
۵۰۳۲
پ

انتخاب حجاب برتر توسط بازیگر «کلاه پهلوی»

با پخش قسمت چهاردهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، شخصیت بلانش ـ با بازی نگین محسنی ـ با انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر، مسیری متفاوت از فرخ را انتخاب و در پیش می‌گیرد.

خبرآنلاین: با پخش قسمت چهاردهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، شخصیت بلانش ـ با بازی نگین محسنی ـ با انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر، مسیری متفاوت از فرخ را انتخاب و در پیش می‌گیرد.

در قسمت چهاردهم کلاه پهلوی که در اولین جمعه زمستان سال ۹۱ پخش خواهد شد، مخاطبان شاهد ادامه اختلاف میان فرخ و بلانش خواهند بود. با شدت گرفتن این اختلاف‌ها، بلانش تصمیم به خروج از زندگی فرخ می‌گیرد و همزمان با این تصمیم، تلاش می‌کند فعالیت‌هایی همچون خیاطی را به عالیه آموزش دهد.

انتخاب حجاب برتر توسط بازیگر «کلاه پهلوی»

فرخ نیز که برای پی گیری برخی از فعالیت‌ها به تهران آمده، به دیدار خانم مستشارنیا می رود و با شادی مواجهه می شود. در غیاب فرخ، بلانش که هنوز از حرف‌های میرزا رضا در خصوص اسب سواری او و مه لقا در شهر ناراحت است، به سراغ فروغ و میرزا رضا می‌رود. او در دیدار با فروغ تصمیم می گیرد چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کند و به این ترتیب چادری می‌شود.

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و چهار ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farah

      ماشالا ماشالا
      ماشالا ماشالا بش بگین
      صد باریکلا بش بگین
      حالا هی مادر شوهر این فروغ قیف بیاد

    • بدون نام

      ندیدم سریال رو

    • بدون نام

      فیلم مزخرفی که از هنرپیشه ها برای جاانداختن تاریخ وارونه استفاده میکند

    • سالومه

      هيچ كس را نمي شناسم كه اين سريال را نگاه كند
      حيف پول و وقتي كه صرف اين برنامه شده!!!

    • حدیث

      بلانش کجاچادرکجااصلاچادرتنش میشه.

      پاسخ ها

      • رها

        بله

    • مینا72

      هروقت این فیلمو میبینم دلم برا زنای اون دوره میسوزه اگه میدونستن وضعیت حجاب الان چجوریه فک نکنم انقدر به خودشون زحمت میدادن......

    • زهرا خانوم

      منم اتفاقا هردفعه اومدم این سریال رو ببینم هیچ جذابیتی نداشت و ندیدمش!کسی رو هم تو دور و بری ها ندیدم که ببینن!حتی تو مصاحبه ای نیوشا ضیغمی که هم صنف خودشونه هم اقرار کرده بود این فیلمو ,که11سال پیش ساختن, ندیده چون خوشش نیومده!

    • نگار

      دختر به لاقری بلانش ندیده بودم تاحالا!!

      پاسخ ها

      • نازنین

        لاغر دیگه؟؟؟

      • یکی از بچه ها

        لاقری نه عزیـــــزم:لاغری!

      • نگار

        ترورم نکنید حالا!!!اشتباه لپی بود!!!

    • مریم

      دستشون درد نکنه خیلی سریال جالبیه. الان هم اینجوریه دخترای ما جاده ای که غربی ها رفته و اسفالت کرده و خاکی شده دارن برمیگردن انتخاب می کنن. اونا دارن چادری میشن و دخترای ما بی حجاب .

    • هستی

      قطعا برای ساخت این سریال زحمت زیادی کشیده شده اما وقتی سلیقه ما کم کم به سمت ادبیات لمپن سینما و تلوزیون بره دیگه این جور فیلمنامه های قوی راضی مون نمی کنه متأسفم که جوان های هم سن و سال من اینقدر سطحی نگر شدن که حوصله خوندن تاریخ رو ندارن و فقط می گن: دروغه!!

    • زهرا

      کی گفته که جوانها از تاریخ سردرنمیارن اتفاقا این سریال مبنای تاریخی نداره حتی اقای معتضد که تاریخدان هست هم معترض شده بعدم سریال خوب و فاخر باید جذاب باشه ریتم حوادث تند باشه نه اینکه اتفاق خاصی توش نیفته جز ارایش کردن خانمها و اینکه یه عده هم برن به وضعیت خانمها گیر بدن اگه از اهل فن هم بپرسین میگن که مهمترین عیب فیلم اینه که داستان نداره و خیلی کشدار و لوسه از اتفاقهای مهم اون دوره هم توش خبری نیست آب بستن به سریال برعکس سریال فاخر مدار صفر درجه که در قالب درام به خیلی وقایع تاریخی اشاره میکرد اینقدر هم کشدار نبود.کلاه پهلوی اصلا فیلمنامه نداره فیلمنامه ی قوی پیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج