جاباما
۳۸۵۴۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«زیر آسمان شهر» در حال نگارش است

مهران مهام «زیر آسمان شهر» را برای شبکه سه سیما تهیه می کند.

روزنامه بانی فیلم: مهران مهام «زیر آسمان شهر» را برای شبکه سه سیما تهیه می کند.

«زیر آسمان شهر» در حال نگارش است

سریال طنز و مفرّح «زیر آسمان شهر» که حوالی سال ۱۳۸۰ به تهیه کنندگی مهران غفوریان در سه فصل ساخته شد و در زمان پخش با استقبال هم روبرو شد قرار است این بار به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی مهران مهام برای شبکه سه سیما تولید شود. در فصل جدید «زیر آسمان شهر» مهران غفوریان، حمید لولایی، ملکه رنجبر، یوسف تیموری و چند بازیگر اصلی حضور دارند و قرار است موضوعات روز اجتماع و مسائل و دغدغه جوانان، مورد نظر تیم نویسنده قرار بگیرد. رضا عطاران مشاور این سریال است و محمدرضا آرین اخیراً به عنوان نویسنده به این پروژه اضافه شده است.

باید دید فصل جدید این مجموعه تلویزیونی که با توجه ویژه ای روی فیلمنامه در حال نگارش است می تواند همچون فصل اول جذاب و دوست داشتنی از آب در آید یا مانند فصل سوم که با یک افت جدی روبرو شد و حتی حضور اکبر عبدی هم نتوانست چاره ساز باشد نمی تواند مخاطب امروز تلویزیون را جذب کند. شواهد و قرائن نشان از آن دارد که مهران مهام با تمرکز کامل روی فیلمنامه این سریال مصمم است فصل جدید «زیر آسمان شهر» با یک فیلمنامه جذاب و کامل کلید بخورد، باید دید چقدر این مجموعه می تواند جای خالی طنز تلویزیون را برای کنداکتور این روزهای سیما پر کند.

در فصل قبلی سریال «زیر آسمان شهر» حمید لولایی در نقش خشایار مستوفی، مهران غفوریان در نقش بهروز پیرپکاجکی، کامران ملک مطیعی در نقش دکتر مهرتاش، ملکه رنجبر در نقش خانم فرامرزی، نصرالله رادش در نقش برزو ضیغمی برادر زن بهروز، یوسف تیموری در نقش فولاد پسر خشایار مستوفی، آرام جعفری در نقش فریده دختر خانم فرامرزی، اشکان اشتیاق در نقش ارژنگ پسر دکتر مهرتاش، کیومرث ملک مطیعی در نقش غلام شیش لول بند و برزو ارجمند در نقش برادر زاده دکتر مهرتاش، پرستو صالحی در نقش بهناز پیرپکاجکی (خواهر بهروز) بازی داشتند. مجید صالحی در فصل دوم جایگزین یوسف تیموری در نقش فولاد شد. سریال «زیر آسمان شهر» جزو آثار محبوب تلویزیون در ابتدای دهه نود بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج